کد خبر: 237498
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۷ ۱۱:۰۲:۰۰
| |

اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی در پاسخ به اظهارات دبیرکل موتلفه:

 اگر گمان دارند که با حذف دیگران، مردم به آنان روی می‌آورند اشتباه می‌کنند

اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتمادملی در یادداشتی به اظهارات اخیر محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه پاسخ داد.

 اگر گمان دارند که با حذف دیگران، مردم به آنان روی می‌آورند اشتباه می‌کنند
کد خبر: 237498
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۷ ۱۱:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتمادملی در یادداشتی که در اختیار «اعتمادآنلاین» قرار داد، در پاسخ به اظهارات اخیر محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه نوشت:

آقای محمدنبی حبیبی فارغ از اینکه اخلاق را زیر پا نهاده، وجدان خود را به ترک انصاف وادار کرده آن هم در این ایام حسینی که همه باید همراه گریستن، مرام آن پیشوا را مراد و سرمشق قرار دهیم. در آخرین لحظات امام حسین (ع) فرمودند: اگر دین نداریدلااقل آزاده باشید، ان لَم یَکُن لَکُم دینٌ و کُنتُم لاتَخافونَ المَعادَ فَکونوا اَحراراً فِی دُنیاکُم». چگونه ایشان به خود اجازه می‌دهد در مورد شخصیت به تعبیر امام مجاهد و مبارز که اینک در حصر قرار دارد اینگونه خود را در جایگاه قاضی‌القضات قرار داده و ناجوانمردانه حکم صادر کند.

احزاب باید سعه صدر بیشتری از حکومت‌ها داشته باشند، حال اینکه چطور ایشان به جای حمایت از نهادهای حزبی، حکم محاربه و اعدام صادر می‌کند از عجایب جامعه ایران است.

اگر گمان دارند که با حذف دیگران، مردم به آنان روی می‌آورند اشتباه است. اگر انتخابات با یک نامزد هم داشته باشید بعید است مورد اقبال مردم قرار گیرید. کسی که این‌چنین در برابر مردم و یک نهاد مدنی موضع میگیرد چطور می‌خواهد جلوی آمریکا بایستد؟ توصیه می‌کنیم عصبانی نشوید و برای دیگران حکم صادر نکنید و اجازه دهید کارها طبق روال قانونی و بر اساس وفاق و تفاهم پیش برود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها