کد خبر: 237630
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۰ ۱۱:۱۵:۰۰
| |

ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»

جلسات رئیس‌جمهور با صاحب‌نظران باید از پنج سال پیش شروع می‌شد/ امیدوارم جلسه روحانی با اصولگرایان نمایشی نباشد/ اصولگرایان آماده کمک به دولت هستند

بک فعال سیاسی اصولگرا گفت: امیدواریم که جلسات فعالان سیاسی با روحانی با برخی تعارفات و حرف‌های کلی که در جراید هم زده می‌شود، برگزار نشود بلکه جلساتی کاری و جدی باشند.

جلسات رئیس‌جمهور با صاحب‌نظران باید از پنج سال پیش شروع می‌شد/ امیدوارم جلسه روحانی با اصولگرایان نمایشی نباشد/ اصولگرایان آماده کمک به دولت هستند
کد خبر: 237630
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۰ ۱۱:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| بعد از جلسه‌ای که در روزهای گذشته میان جمعی از اصلاح‌طلبان و حسن روحانی برگزار شد، دفتر رئیس‌جمهور اعلام کرد که در روزهای آینده رئیس‌جمهور میزبان تعدادی از فعالان سیاسی اصولگرا خواهد بود. حسن روحانی در سخنرانی‌هایی اخیر خود بارها از تمام جریان‌های سیاسی دعوت کرد که به کمک دولت بیایند و برگزاری جلسات با اصلاح‌طلبان و اصولگرایان اولین گام عملی از سوی روحانی در این راستاست. ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا در این باره معتقد است که این تصمیم رئیس‌جمهور باید از ابتدای دولت در دستور کار قرار می‌گرفت.

ایمانی به «اعتمادآنلاین» گفت: این جلسات رئیس‌جمهور باید از پنج سال پیش شروع می‌شد و به شکل مستمر برگزار می‌شد و حتی نه در سطح رئیس‌جمهور بلکه در سطوح پایین‌تر و در حد وزرا باید این جلسات منعقد می‌شد. همچنین نه به عنوان صرفاً اصولگراها و اصلاح‌طلبان بلکه با عنوان همه کسانی که در مسائل کشور ممکن است نظری یا حرفی داشته باشند که بتوانند آن را در یک جلسه آزاد با آقای رئیس‌جمهور، معاون اول، وزرا و سایر کارگزاران مطرح کنند.

او ادامه داد: اصل موضوع بسیار پسندیده است که این جلسات برگزار شود. ایشان تشخیص دادند که با جریان‌های سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا این جلسات را برگزار کنند.

ایمانی درباره اینکه چگونه مفید و راهگشا خواهد بود، گفت: امیدواریم که این جلسات با برخی تعارفات و حرف‌های کلی که در جراید هم زده می‌شود، برگزار نشود بلکه جلساتی کاری و جدی باشند. افراد حاضر مطالب خود را به آقای رئیس‌جمهور عرضه کنند و ایشان هم راجع به مسائل درستی که گفته می‌شود اقدامات لازم را صورت دهند.

او درباره اینکه از این جلسه اصولگرایان استقبال خواهند کرد یا خیر بیان کرد: اصولگرایان قبلاً و به خصوص در چند ماه گذشته بارها گفته‌اند که با هر توانی داشته باشند به دولت کمک می‌کنند. کمک به دولت در این شرایط وظیفه عمومی است هم از طرف جریان‌های سیاسی و هم از جهت آحاد مردم، نخبگان سیاسی، صاحب‌نظران و کسانی که میان مردم نقش و تاثیری دارند.

او افزود: کمک کردن گاهی به شکل ارائه راهکار است و گاهی به شکل کمک‌های اجرایی و... . اصولگرایان هم تاکنون از انواع کمک‌ها حمایت کرده‌اند و این را اعلام هم کرده‌اند.

ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا در پایان گفت: امیدوارم جلسه نمایشی نباشد و بحث‌های کلی کم خاصیت در اینطور جلسات مطرح نشود. فکر می‌کنم اصولگرایانی که به این جلسه دعوت هستند باید با رعایت احترامات، حرف‌های خود را به صراحت با آقای رئیس‌جمهور مطرح کنند و ایشان هم لازم است حرف‌ها را با دقت گوش دهند و به آنهایی که صحیح و اجرایی است، عمل کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها