کد خبر: 239229
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۵ ۱۴:۲۲:۰۰
| |

جلال محمودزاده نماینده مجلس:

مجلس در مورد گزینه‌های احتمالی وزارت، قضاوت نمی‌کند

نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به اهمیت ترمیم کابینه در شرایط فعلی گفت: مجلس در مورد گزینه های احتمالی مدنظر رییس جمهور برای وزارت، قضاوت و پیش داوری نمی کند و قطعا افراد توانمند، شایسته و بدون حاشیه رای اعتماد بالایی از نمایندگان می گیرند.

مجلس در مورد گزینه‌های احتمالی وزارت، قضاوت نمی‌کند
کد خبر: 239229
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۵ ۱۴:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| جلال محمودزاده اظهار داشت: می دانیم که رییس جمهور افراد توانمند، مدیر، مدبر و بدون حاشیه را برای وزارتخانه های مورد نظر معرفی می کند و مجلس هم به افراد دارای این ویژگی ها رای اعتماد بالایی می دهد تا هیچ وزارتخانه ای بدون وزیر نماند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو وزارتخانه با سرپرست اداره می شوند، گفت: بدون وزیر بودن وزارتخانه ها موجب می شود که نتوانند تصمیم جدی برای رفع مشکلات جامعه بگیرند و بنابراین معرفی گزینه هایی که شایستگی لازم را داشته باشند، با استقبال مجلس روبرو خواهد شد و به این ترتیب وزارتخانه ها هم به حرکت و پویایی خود ادامه خواهند داد.

محمودزاده در ادامه افزود: مجلس به دنبال تعامل سازنده با دولت است، زیرا اگر احیانا هر یک از وزرای پیشنهادی رای نیاورند، آن وزارتخانه باز هم به مدت سه ماه با سرپرست اداره خواهد شد که این کاملا مخالف توسعه جامعه است و با اهداف مجلس و دولت همخوانی ندارد.

عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه نمایندگان در مورد گزینه های احتمالی مدنظر رییس جمهور قضاوت و پیش داوری نمی کنند، گفت: از آنجا که هنوز لیستی از سوی دولت اعلام نشده هرگونه پیش داوری و اظهارنظر غیر منصفانه درست نیست و باید تا روزی که لیست نهایی از سوی رییس جمهور معرفی شود، منتظر بمانیم.

محمودزاده با بیان اینکه پس از معرفی گزینه های پیشنهادی تمام فراکسیون های مجلس جلساتی را برگزار خواهند کرد، اظهار داشت: از آنجا که هنوز گزینه های پیشنهادی مشخص نیستند، تاکنون در فراکسیون ها هم بحث جدی صورت نگرفته است.

این نماینده مجلس عنوان کرد: در مورد رای اعتماد به گزینه های پیشنهادی رییس جمهور، اعضای فراکسیون امید به هر تصمیمی که فراکسیون به آن برسد عمل خواهند کرد. البته ممکن است مقداری ریزش هم وجود داشته باشد و تعداد اندکی از اعضای فراکسیون نظری غیر از نظر فراکسیون داشته باشند، ولی به صورت کلی 80 تا 90 درصد نمایندگان بر اساس نظر فراکسیون رای می دهند.

منبع: اقتصادآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها