محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا:

آب به آسیاب دشمن ریختن یک کار کثیف و زشت است/ کسی نمی‌پذیرد که عده ای از پشت خنجر بزنند

من از فرمایشات رهبری اینطور استنباط کردم که ایشان ناراحت و گله‌مند هستند که تخریب چهره جمهوری اسلامی توسط برخی از خودی‌ها دارد انجام می‌شود. البته ان‌شاء‌الله به فضل خداوند این توفیق به دست نخواهد آمد.

آب به آسیاب دشمن ریختن یک کار کثیف و زشت است/ کسی نمی‌پذیرد که عده ای از پشت خنجر بزنند
کد خبر: 239539
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۷ ۱۳:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| یک فعال رسانه ای اصولگرا با تأکید بر اینکه آب به آسیاب دشمن ریختن یک کار کثیف و زشت است، گفت: وقتی به تعبیر مقام معظم رهبری دشمن با تمام قوا در مقابل ما ایستاده، اگر ما حفظ زبان نکنیم و حرفی بزنیم که انسجام داخلی و وحدت ملی از بین برود و نسبت به ارکان مختلف نظام بدبینی به وجود آید، کسی نمی پذیرد که شما از پشت خنجر بزنید.

محمد مهاجری در خصوص هشدار اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمن سعی دارد تصویر سازی منفی از جمهوری اسلامی داشته باشد، اظهار داشت: قبلا هم مقام معظم رهبری در مورد این موضوع هشدار داده اند. این بار آمریکایی ها فقط از طریق رسانه هایشان به جنگ ما نیامده اند. معمولا رسانه ها به جنگ هم می روند؛ اما این بار خود رئیس جمهور آمریکا از طریق توئیت و سخنرانی یا وزیر خارجه خود به این موضوع ورود کرده اند و نخست وزیر اسرائیل هم در جهت سیاه نمایی و خراب کردن وجهه جمهوری اسلامی قدم بر می دارد.

این فعال رسانه ای اصولگرا افزود: هدف اصلی آنها این است که به زعم خودشان وجاهت جمهوری اسلامی را نزد شهروندان ایرانی از بین ببرند. متأسفانه همراه با آمریکایی ها و اسرائیلی ها افرادی هم در داخل کشور هستند که دارند این کار را انجام می دهند. اگر در یک رسانه بنویسید مسئولان کشور وابسته به غرب هستند و تفکرات غربی دارند یا گرایشات غربی دارند، یار طرف مقابل هستید و دارید در زمین آنها بازی می کنید؛ در واقع دارید به آنها پاس گل می دهید.

وی تأکید کرد: من متأسفم که بعضی از دوستان رسانه ای ما حرف های دلواپستانه برخی از افراد و احزاب سیاسی را می زنند و دنبال این هستند چهره جمهوری اسلامی را همان طوری نشان دهند که ترامپ و نخست وزیر اسرائیل می خواهند. من گمان می کنم رسانه های ما باید بیشتر حواسشان جمع باشد. من شرمنده هستم که این جمعیت جزو ما اصولگراها هم هستند و تصویری از جمهوری اسلامی ارائه می دهند که اولا منطبق با واقعیت نیست و دوم اینکه آب به آسیاب آمریکایی ها و اسرائیلی ها ریختن است و سوم اینکه یک کار تمیز رسانه ای نیست و یک کار کثیف و زشت است. اگر جناح مقابل این کار را انجام می داد خونش حلال بود و باید اعدام می شد.

مهاجری گفت: من از فرمایشات رهبری این طور استنباط کردم که ایشان ناراحت و گله مند هستند که تخریب چهره جمهوری اسلامی توسط برخی از خودی ها دارد انجام می شود. البته ان شاء الله به فضل خداوند این توفیق به دست نخواهد آمد. اما ما نباید نسبت به این موضوعات بی توجه باشیم و باید به دوستان رسانه ای خودمان که به شکلی ابزار دست تخریبگران جمهوری اسلامی هستند تذکرات و هشدارهایی بدهیم.

وی با اشاره به اینکه ما در شرایط جنگی قرار داریم، تصریح کرد: جنگ قواعد خودش را دارد و شرایط عادی نیست. شما در شرایط عادی ممکن است خیلی از حرف ها را بزنید و خیلی از کارها را انجام دهید و اتفاقی هم نیوفتد. اما وقتی به تعبیر مقام معظم رهبری دشمن با تمام قوا در مقابل ما ایستاده، اگر ما حفظ زبان نکنیم و حرفی بزنیم که انسجام داخلی و وحدت ملی از بین برود و نسبت به ارکان مختلف نظام بدبینی به وجود آید، کسی نمی پذیرد که شما از پشت خنجر بزنید.

این فعال رسانه ای اصولگرا با تأکید بر اینکه حتما باید فضای رسانه ای مدیریت شود، افزود: حتما باید توسط فرماندهان جنگ نرم این فضا مدیریت شود. به نظر من بهترین راه مدیریت این فضا توجیه است. من خیلی با کارهای بگیر و ببندی موافق نیستم. به نظر من باید این افراد توجیه شوند و بدانند در چه شرایطی قرار دارند و بازتاب حرف هایی را که می زنند با آنها نشان داده شود تا ببینند وقتی حرفی می زنند کجا تأثیر می گذارد. اگر هم کسی لجاجت و عناد داشت، در شرایط جنگی نمی توان با آن مماشات کرد.

منبع: جماران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها