کد خبر: 239985
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۹ ۱۳:۲۰:۰۰
| |

ماجرای نوشابه‌گرفتن کارگران زمزم گرگان به جای سنوات چه بود؟

تعدادی از کارگران شرکت زمزم گرگان، سنوات خود را نوشابه ای دریافت کردند!

ماجرای نوشابه‌گرفتن کارگران زمزم گرگان به جای سنوات چه بود؟
کد خبر: 239985
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۹ ۱۳:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید مازندرانی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گلستان؛ پیرامون خبر‌های منتشر شده در خصوص توزیع نوشابه به جای سنوات در شرکت زمزم گرگان گفت:حدود 10 نفر از بازنشستگان شرکت زمزم گرگان به درخواست خود و توافق باشرکت، نوشابه دریافت کردند. در چند سال گذشته به دلیل شرایط نامساعد بودن این کارخانه حدود 50 نفر از کارگران با هدف دریافت حقوق از تامین اجتماعی بازنشسته شده اند و تا کنون هیچ یک از کارگران و بازنشستگان این مجموعه دادخواست و شکایتی به این نهاد ارسال نکردند.

وی ادامه داد: دریافت نوشابه بین کارگران و شرکت زمزم گرگان توافقی بوده و ما در جریان نبودیم و اگر امروز هم به اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص سنوات مراجعه کنند پس از صدور رای سنوات افراد اعلام خواهد شد و از طریق اجرای احکام دادگستری حق و حقوق افراد گرفته می‌شود.

مازندرانی افزود: احقاق حقوق کارگران جز حقوق ممتاز است و وزرات کار وظیفه دارد سریعا مسائل را رسیدگی کنند و این افراد می‌توانند با مراجعه به اداره کار مشکلات خود را مطرح و رسیدگی خواهد شد. این شرکت به دلیل بدهی و معوقات سال‌های گذشته به بانک‌ها تا کنون نتوانسته از تسهیلات بانکی برخوردار باشد و حدود 3 میلیارد تومان بدهی بیمه‌ای دارد، اما بیمه کارگران این کارخانه همچنان تمدید می‌شود .

گفتنی است ،شرکت زمزم گرگان 350 نیرو فعال دارد.

منبع: باشگاه خبر نگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها