یک عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

سرپرست دانشگاه آزاد به دلیل اشتباه در اعلام پذیرش دانشجویان باید به کمیسیون آموزش پاسخگو باشد

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: بابت اشتباه بزرگی که دانشگاه آزادکرده، سرپرست دانشگاه آزاد آقای تهرانچی باید به کمیسیون آموزش و تحقیقات بیاید و پاسخگو باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد به دلیل اشتباه در اعلام پذیرش دانشجویان باید به کمیسیون آموزش پاسخگو باشد
کد خبر: 240256
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۳ ۰۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فریده اولاد قباد نماینده تهران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین گفت: آقای تهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد باید به کمیسیون آموزش بیاید و جوابگوی دانشجویانی باشد که در دانشگاه آزاد ثبت‌نام کردند و بعد به آن‌ها اعلام شد که اشتباه شده است.

او ادامه داد: طبق اعلام واحدهای دانشگاه آزاد مبنی بر پذیرش دانشجویان در رشته‌های پرستاری و پزشکی؛ آن‌ها ثبت‌نام کردند و شماره دانشجویی به آن‌ها داده شد و برخی از آن‌ها هم شهریه گرفته‌اند اما بعد اعلام کردند که اشتباه شده است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات تأکید کرد: در شهرهای مختلف چنین اتفاقاتی افتاده است و از طرف دانشگاه آزاد اعلام‌شده که در دانشگاه آزاد در رشته‌های پزشکی و پرستاری پذیرفته‌شده‌اند؛ تعداد زیادی از واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد این خطا را کرده‌اند. برخی از دانشجویان کارشناسی سراسری قبول‌شده بودند که انصراف دادند و در دانشگاه آزاد ثبت‌نام کردند اما بعد دانشگاه آزاد اعلام کرد که اشتباه شده است.

او تأکید کرد: بابت اشتباه بزرگی که دانشگاه آزادکرده، سرپرست دانشگاه آزاد آقای تهرانچی باید به کمیسیون آموزش و تحقیقات بیاید و پاسخگو باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها