کد خبر: 240260
|
۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۵:۱۲:۰۰
| |

یکم آذرماه؛ برگزاری پنجمین دوره کتابگردی

پنجمین دوره آیین «کتابگردی» با هدف توجه به کتابفروشی‌ها همزمان با بیست و ششمین دوره هفته کتاب روز پنج‌شنبه (‌یکم آذرماه) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

یکم آذرماه؛ برگزاری پنجمین دوره کتابگردی
کد خبر: 240260
|
۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۵:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| جلسه هماهنگی برای پنجمین دوره «کتاب‌گردی» روز یکشنبه (29 مهرماه) در موسسه خانه کتاب برگزار شد.

این جلسه با حضور احمد مسجدجامعی؛ مبدع طرح کتابگردی و عضو شواری شهر تهران، احد جاودانی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، علی غیاثی ندوشن؛ مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا تابش؛ مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، محمود آموزگار؛ رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، نیکنام حسینی پور؛ مدیر عامل موسسه خانه کتاب و دبیر بیست و ششمین دوره هفته کتاب، مهرشاد کاظمی؛ معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و جمعی از ناشران و کتابفروشان در موسسه خانه کتاب برگزار شد.

در آئین «کتابگردی» چهره‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، مسئولان و متولیان تشکل‌های صنفی حوزه نشر و ناشران و کتابفروشان با حضور در کتاب‏فروشی‌‏های سراسر کشور و خرید کتاب، به گفت‌وگو و با مردم و خریداران کتاب می‌پردازند.

بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ 24 آبان تا 1 آذرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها