سیدمصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

وزارت صمت دیگر مجالى براى کارآموزى ندارد/ روحانی شخصیت‌های موجهی را به عنوان وزیر پیشنهاد داده است

سیدمصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: ما در وزارت صمت دیگر مجالى براى کارآموزى نداریم؛ یادمان باشد نزدیک 70٪؜ کارخانه‌ها و کارگاهها و معادن در کشور تعطیل یا ورشکسته شده است.

وزارت صمت دیگر مجالى براى کارآموزى ندارد/ روحانی شخصیت‌های موجهی را به عنوان وزیر پیشنهاد داده است
کد خبر: 240299
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۱ ۰۸:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدمصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره گزینه‌های پیشنهادی رئیس‌جمهور به عنوان وزرای کار، اقتصاد، صنعت و راه بیان کرد: افراد پیشنهادى شخصیت‌هاى موجهى هستند و اینجانب شناخت نسبى از 3 تن از آنها دارم.

وی تاکید کرد: اولا امیدوارم هر چهار گزینه پیشنهادی رأى بیاورند زیرا فرصتى که رئیس‌جمهور با تأخیر در اصلاحِ ترکیب گروه وزراى اقتصادى دولت از دست داده قابل جبران نیست و بى سر و سامانى وزارتخانه‌ها نسبت به عدم انتخاب افراد واجد تمام شرایط مطلوب بیشتر به ما ضرر مى‌زند.ثانیا شایسته‌سالارى فقط در سطح شعار در کشور ما مطرح بوده است و کمتر شاهد انتخاب مسئولان بر مبناى معیارهاى علمى شایسته‌سالارى بوده‌ایم. براى ترویج شایسته‌سالارى و فدانکردن آن در برابر انتخاب‌هاى سلیقه‌اى و سیاسى و تنگ‌نظرانه هنوز خیلى باید زحمت بکشیم.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: وجه غالب فعالیت‌هاى تولیدى کشور تحت اشراف وزارت صنعت، معدن و تجارت است و براى آن وزارت به مدیرى دانشمند و با تجربه و مورد اعتماد صنعتگران و بازرگانان و مبرا از هرگونه شائبه منافع شخصى و خانوادگى و گروهى نیاز است تا بتواند براى خروج از رکود فلج‌کننده کنونى و گسترش تولید کالاهاى ایرانى با کیفیت و تأمین نیازهاى داخلى و تسخیر سهم برازنده‌اى از بازار جهانى، به کمک مردم بویژه اهل فن و بنگاه‌هاى دانش‌بنیان و با همراهى سایر وزراى اقتصادى، موفق شود.

میرسلیم افزود: ما در وزارت صمت دیگر مجالى براى کارآموزى نداریم؛ یادمان باشد نزدیک 70٪؜ کارخانه‌ها و کارگاه‌ها و معادن در کشور تعطیل یا ورشکسته شده است. امید است پیشنهاد رئیس‌جمهورى آن مرد کهنى باشد که شایسته این وظیفه خطیر است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها