کد خبر: 240969
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۴ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

با حضور محمود واعظی، رییس دفتر رییس‌جمهوری انجام شد

آغاز مالچ‌پاشی و نهال‌کاری 11 هزار هکتار از بیابان‌های خوزستان

طرح عملیات مالچ‌پاشی و نهال‌کاری در بیابان‌ها و شنزارهای خوزستان در سطح 11 هزار هکتار با حضور رئیس دفتر رئیس‌‌‌جمهور در اراضی بیابانی چزابه، آغاز شد.

آغاز مالچ‌پاشی و نهال‌کاری 11 هزار هکتار از بیابان‌های خوزستان
کد خبر: 240969
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۴ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عملیات مالچ‌پاشی و نهال‌کاری در بیابان‌ها و شنزارهای خوزستان در منطقه چزابه با توجه به اینکه جاده‌های این منطقه در میان شن‌های روان واقع شده در سطح یک هزار هکتار با اولویت انجام خواهد شد.

سید محمود واعظی در حاشیه افتتاح این پروژه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه بخشی از مردم خوزستان به خاطر شرایط آب و هوایی با مشکل ریزگردها و گرد و غبار در رنج هستند، بیان کرد: سال گذشته فعالیت خوبی درخصوص مالچ‌پاشی در حدود 10 هزار هکتار از اراضی آغاز شد و این میزان با همت مسئولین به 15 هزار هکتار افزایش پیدا کرد و امسال نیز برای 11 هزار هکتار برنامه‌ریزی انجام شده که امیدواریم این پروژه عظیم هر چه زودتر به اتمام برسد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تسهیل رفت و آمد زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: در این ارتباط نیز فعالیت‌های خوبی انجام شده و بلافاصله پس از پایان مراسم اربعین سال گذشته این اقدامات با برنامه‌ریزی خوبی در دو مرز شلمچه و چزابه در حال اجرا است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور اضافه کرد: دولت وظیفه خود می‌داند که با ارائه تسهیلات به زائرین اربعین حسینی، کنگره بزرگ شیعیان در جهان هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

واعظی افزود: دولت و مسئولین استانی با جدیت و با همه امکانات در خدمت زوار امام حسین(ع) قرار دارند و در مقایسه با گذشته شاهد وضعیت بهتری در این زمینه هستیم و همه باید تلاش کنیم تا زائرین با امنیت، ‌رفاه و آرامش خاطر بیشتری در این مراسم معنوی شرکت کنند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها