رئیس پلیس‌راه استان لرستان:

ریزش سنگ در افرینه و آزاد راه خرم‌زال/ تردد کامیون در محور پلدختر به خوزستان ممنوع شد

رئیس پلیس‌راه استان لرستان با اشاره به ریزش سنگ در افرینه و آزادراه براثر شدت بارندگی‌ها گفت: تردد کامیون و کامیونت در محور پلدختربه سمت خوزستان تا 12 آبان ممنوع است.

ریزش سنگ در افرینه و آزاد راه خرم‌زال/ تردد کامیون در محور پلدختر به خوزستان ممنوع شد
کد خبر: 241165
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۵ ۱۱:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ مرتضی چغلوند رئیس پلیس‌راه استان لرستان از ریزش سنگ در افرینه و آزاد راه خرم‌زالخبر داد و گفت: در حال حاضر تردد در سطح محور‌های استان عادی است، اما بر اساس پیش‌بینی هواشناسی تا ساعات آینده بارندگی را خواهیم داشت و جاده‌ها لغزنده می‌شود.

وی افزود: شب گذشته براثر شدت بارندگی‌ها در افرینه و آزادراه ریزش کوه را داشتیم که اقدامات لازم در راستای ریزش برداری سطح جاده انجام شد همچنین براثر لغزندگی جاده در محور بروجرد- اراک یک دستگاه خودرو پژو با یک دستگاه خودروی دنا برخورد کرده و در این حادثه یک نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

رئیس پلیس‌راه استان لرستان از ممنوعیت تردد کامیون در پل سیمره، پلدختر به سمت خوزستان خبر داد و اظهار داشت: از سوم تا دوازدهم آبان ماه تردد کامیون و کامیونت در این محور‌ها ممنوع است و فقط کامیون‌هایی که بار غذایی فاسدشدنی و سوختی دارند می‌توانند تردد کنند.

وی افزود: ممنوعیت تردد کامیون‌ها به علت کاهش ترافیک در محور‌هایی است که زائران اربعین تردد دارند بنابراین تا بعد از بازگشت زائران تردد کامیون‌ها ممنوع است و در این مدت می‌توانند از محور بروجرد- خرم‌آباد- آزادراه تردد داشت باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها