کد خبر: 241341
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ۰۸:۴۶:۰۰
| |

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز تکذیب کرد:

خرید گوشت قرمز به صورت اقساطی

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در خصوص افزایش قیمت گوشت و روی آوردن برخی به خرید اقساطی آن خاطرنشان کرد: اصلاً چنین موضوعی در کرج مطرح نیست و حتی یک مورد هم گزارش نشده است.

خرید گوشت قرمز به صورت اقساطی
کد خبر: 241341
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ۰۸:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در خصوص اینکه برخی فروشگاه‌های بزرگ در صورتی به مردم روغن می‌فروشند که کالاهای دیگر هم از آنان خریداری شود گفت: هیچ فروشگاهی حق چنین کاری ندارد و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی در مورد اخباری که از فروش گوشت با کارت ملی منتشر شد و اینکه آیا در کرج هم چنین مواردی وجود داشته است یا خیر گفت: به هیچ عنوان چنین موضوعی در کرج وجود نداشته است.

رئیس اتاق اصناف کرج با تأکید بر لزوم رعایت فرهنگ خرید تصریح کرد: هیچ مشکلی در تأمین نیازهای مردم نیست و کالا به میزان کافی وجود دارد؛ بنابراین مردم نگران نباشند و به اندازه نیاز دست به خرید بزنند.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تأمین نیازهای مردم وجود ندارد گفت: بازرسان اتاق اصناف این روزها به صورت نامحسوس در بازار حضور دارند تا در صورت مشاهده تخلف، با آن برخورد کنند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز خاطرنشان کرد: بازرسین اتاق اصناف مرکز استان به صورت نامحسوس در بازار حضور دارند تا در صورت مشاهده تخلف با آن برخورد کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها