کد خبر: 241494
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ۱۴:۰۵:۰۰
| |

اصغر حاجیلو:

مثل سپاهانی‌ها دنبال تأثیر روی داور نیستیم

اصغر حاجیلو، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: ما با سند نشان دادیم که استقلال تا چه اندازه از اشتباهات سهوی داوران متضرر شده است.

مثل سپاهانی‌ها دنبال تأثیر روی داور نیستیم
کد خبر: 241494
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ۱۴:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| اصغر حاجیلو درباره مشکلات داوری در هفته‌های گذشته برای تیم استقلال گفت: باشگاه استقلال همواره به داوران احترام گذاشته است و می‌دانیم که داوران بسیار خوبی داریم. هیچ وقت هیچ‌کدام از ارکان باشگاه به دنبال حاشیه‌سازی نبودند و مانند تیم سپاهان نیز با انتشار بیانیه و مسائلی از این دست به دنبال اعتراض و تأثیرگذاری بر روند داوری‌ها نیستیم.

وی در ادامه افزود: روز گذشته باشگاه ما یک اطلاعیه درباره اتفاقات و تصمیمات اشتباه داوران منتشر کرد و با سند نشان دادیم که استقلال تا چه اندازه از اشتباهات سهوی داوران متضرر شده است. می‌دانیم که داوران مانند همه ما اشتباه می‌کنند و این موضوع امری اجتناب‌ناپذیر است، اما این اشتباهات باید به حداقل برسد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: امیدواریم کمیته داوران در این موضوع با انتخاب داوران باتجربه‌تر باعث شود تا التهاب و نارضایتی نزد هواداران کمتر شود و البته کمک کند تا نتایج مسابقات براساس شایستگی تیم‌ها رقم بخورد، نه اینکه اشتباهات سهوی و غیرعمدی داوران باعث اثرگذاری روی نتیجه شود. باشگاه استقلال همواره در کمال آرامش، به دور از حاشیه‌سازی و در مسیر قانونی مسائل موردنظر از جمله اعتراض به اشتباهات داوری را دنبال می‌کند.

منبع: سایت باشگاه استقلال

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها