محسن هاشمی از احتمالاتی برای ابقای شهردار تهران خبر می‌دهد؛

آیا افشانی در شهرداری تهران می‌ماند؟

وضعیت محمدعلی افشانی شهردار تهران پس از تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان امروز هم یکی از اصلی‌ترین حاشیه‌های جلسه شورای شهر تهران بود؛ در این گزارش ویدئویی به سرانجام سرنوشت شهردار می‌پردازیم.

حجم ویدیو: 10.19M | مدت زمان ویدیو: 00:03:37 دانلود ویدیو
کد خبر: 241557
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ۲۰:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی- امروز محمدعلی افشانی شهردار تهران مهمان شورای شهر پایتخت بود تا در خلال این جلسه از لایحه دوفوریتی شهرداری تهران برای اصلاح نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران دفاع کند.

در ابتدای این جلسه، محسن هاشمی اعلام کرد شورای شهر به دنبال عدم تصویب فوریت لایحه مستثنی شدن شهردار تهران از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان شورا فرآیند انتخاب شهردار جدید را آغاز می‌کند.

علی اعطا نیز پیش از آغاز جلسه علنی در جمع خبرنگاران اعلام کرد که شورا تا 22 آبان‌ماه شهردار تهران را معرفی خواهد کرد تا سرنوشت افشانی در شهرداری تهران مهمترین حاشیه جلسه امروز باشد.

البته محمدعلی افشانی شهردار تهران در حاشیه این جلسه به خبرنگاران گفت من استعفا نخواهم داد و تا آخرین مهلت قانونی وظیفه خود را انجام خواهم داد.

محسن هاشمی نیز در پایان جلسه شورا به اعتمادآنلاین گفت که هنوز احتمالاتی برای ابقای افشانی در شهرداری وجود دارد.

حسن رسولی یکی دیگر از اعضای شورای شهر نیز به اعتمادآنلاین توضیح داد: انتخاب گزینه شهرداری بیشتر یک اقدام احتیاطی بوده و شورای شهر همچنان از ادامه فعالیت افشانی حمایت می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها