برادر پاشازاده یک داور فوتبال را کتک زد!

سیدمهدی سیدعلی داور دیدار تیم‌های فوتبال بادران و استقلال جنوب گفت که به خاطر ضربه‌ای که برادر مهدی پاشازاده زده تا ساعت 11 شب در بیمارستان بوده است.

برادر پاشازاده یک داور فوتبال را کتک زد!
کد خبر: 241599
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۷ ۰۹:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| در دیدار هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال بین تیم‌های بادران و استقلال جنوب، یک تکه آجر به سر کمک داور برخورد کرد. مهدی سیدعلی قاضی میدان در حالی که به سمت کمک داور می‌رفت، مورد حمله برادر مهدی پاشازاده سرمربی بادران قرار گرفت. برادر پاشازاده به طرز عجیبی داور بازی را کتک زد، به طوری که سیدعلی شب گذشته (یکشنبه) در بیمارستان بود و درد زیادی را تحمل کرد.

پس از این اتفاق، صورت‌جلسه‌ای نوشته شد و باشگاه بادران و مهدی پاشازاده تعهد دادند که اگر مشکلی برای سیدعلی بوجود آمد، برادر پاشازاده را تحویل مراجع قضایی دهند.

داود رفعتی رئیس دپارتمان داوری درباره حوادث بازی بادران و استقلال جنوب گفت: متأسفانه این اتفاق افتاده و کمیته انضباطی باید تنبیهات شدیدی در نظر بگیرد که کسی جرأت نکند دست به چنین کاری بزند و به سمت داور برود. ما به کمیته انضباطی شکایت کرده‌ایم و پیگیر حمله آن فرد به داور هستیم.

وی افزود: اسم این فرد (برادر پاشازاده) را نشنیده و حتی او را ندیده‌ایم و نمی‌دانیم چه کاره است. باشگاه بادران باید پاسخگوی این اتفاقات باشد.

سیدعلی داور این بازی هم گفت: از من خواسته شده که صحبتی نکنم، فقط باید بگویم تا 11 دیشب در بیمارستان بودم. آزمایش و سونوگرافی داده‌ام و پزشکان گفته‌اند باید 24 ساعت استراحت کنم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها