محمود اسلامیان، عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال:

برگزاری دیدار ایران و ونزوئلا در قطر قطعی نیست/ مسابقه با ترینیداد و توباگو در تبریز، منتظر تایید کی‌روش!

محمود اسلامیان، عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: برگزاری دیدار شاگردان کی‌روش با تیم ملی ونزوئلا در قطر قطعی نیست و مسئولان فدراسیون فوتبال در حال بررسی این موضوع هستند.

برگزاری دیدار ایران و ونزوئلا در قطر قطعی نیست/ مسابقه با ترینیداد و توباگو در تبریز، منتظر تایید کی‌روش!
کد خبر: 241752
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۸ ۰۸:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| پس از اردوی مهرماه تیم ملی فوتبال ایران و تقابل با بولیوی در ورزشگاه آزادی که با پیروزی 2 بر یک شاگردان کی روش همراه شد، مسئولان فدراسیون فوتبال موفق شدند تا 2 بازی دوستانه با تیم های ونزوئلا و ترینیداد و توباگو را برای یوزهای کشورمان مهیا کنند که قرار است 24 و 29 آبان برگزار شود.

ونزوئلایی ها به دلیل حضور 6 بازیکن در لیگ آمریکا به فدراسیون فوتبال ایران نامه نوشتند و خواستار برگزاری بازی در کشور دیگری شدند و مهدی تاج ( رئیس فدراسیون فوتبال )، محمود اسلامیان ( عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ) و محمد رضا ساکت ( دبیرکل فدراسیون فوتبال ) روز چهارشنبه تشکیل جلسه دادند و اسلامیان پس از پایان جلسه بیان کرد که مهدی تاج و محمدرضا ساکت با توجه به مشکلی که بازیکنان ونزوئلا برای سفر به ایران دارند، دنبال پیدا کردن راه حلی هستند تا این بازی در کشور دیگری برگزار شود. به همین دلیل در تلاش هستیم تا به نتیجه برسیم.

طی روزهای اخیر برخی رسانه ها مدعی شدند که دیدار تیم ملی فوتبال ایران با ونزوئلا قرار است 29 آبان در قطر برگزار شود که امیر حسین حسینی، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران در این باره مایل به صحبت کردن نبود، اما اعلام کرد: "باید کارلوس کی روش به ایران بیاید تا در این باره نظر دهیم. تا سرمربی تیم ملی نیاید نمی توانیم موضوعی را تایید کنیم."

همچنین پس از تعداد حضور کم هواداران در دیدار ایران و بولیوی، کی روش اعلام کرد که بهتر است دیدار های تیم ملی در شهرستان ها هم برگزار شود و سپس مارکار آقاجانیان و دیگر دستیاران کارلوس کی روش چند روز پیش به تبریز سفر کردند و ضمن بازدید از چمن استادیوم یادگار امام تبریز و بنیان دیزل، آقاجانیان این 2 زمین و امکانات شهر تبریز را خوب توصیف کرد. حال اگر کارلوس کی روش تایید نهایی را دهد، دیدار تدارکاتی یوزهای کشورمان با ترینیداد و توباگو در تبریز برگزار خواهد شد و این در حالیست که محمد رضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال در تاریخ 25 مهرماه 1397 در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرده بود که شرایط برگزاری بازی های تیم ملی فوتبال در شهرستان ها وجود ندارد و این موضوع امکان پذیر نیست، زیرا اردوی تیم ملی فوتبال در تهران است و نمی‌توانیم مسابقات دوستانه را در شهرستان‌ها برگزار کنیم.

او افزود: همچنین تعداد کمی ورزشگاه خوب و با استاندارد در ایران وجود دارد و در نتیجه برگزاری بازی‌های تیم ملی در شهرستان‌ها امکان پذیر نیست.

حال باید دید دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ونزوئلا در چه کشوری برگزار خواهد شد و آیا کارلوس کی روش برای دیدار یوزها مقابل ترینیداد و توباگو در تبریز تایید می دهد یا خیر؟

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها