کد خبر: 242156
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۰ ۱۰:۲۴:۰۰
| |

بشار اسد:

سوریه برای استقلالش بهای سنگینی پرداخت

رئیس‌جمهور سوریه مدعی شد،‌ آمریکا از دهه 80 میلادی تفکر افراطی‌گری را با هدف گسترش جهل، نادانی و انتشار فقر گسترش داده است.

سوریه برای استقلالش بهای سنگینی پرداخت
کد خبر: 242156
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۰ ۱۰:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| بشار اسد، رئیس جمهور سوریه از اعضای شورای جهانی صلح و فدراسیون جهانی جوانان دموکرات که برای شرکت در نشست‌های کمیته اجرایی این شورا در سوریه حضور دارند، استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری دولتی سوریه(سانا)، اسد در دیدار با شرکت‌کنندگان در نشست‌ گفت، دفاع از اصول و ارزش‌ها بهایی دارد و سوریه برای حفاظت از خود و استقلالش بهای سنگینی پرداخت کرده است.

وی افزود: هنگامی که اصول، حقیقی و مبتنی بر تمایل و منافع ملت‌ها باشد، ارکان مستحکمی در مقابل منافع ناچیز برخی کشورهای غربی تشکیل می‌شود در آن صورت غرب برای تحقق منافع خود هرگز در جنگ‌افروزی شک و تردید به خود راه نمی‌دهد و در این راه از تفکر افراط‌گرایی استفاده می‌کند اقدامی که دولت آمریکا در دهه 80 میلادی صورت داد. کشورهای غربی برای رسیدن به اهداف خود نادانی و فقر را گسترش می‌دهند؛ مساله‌ای که به آسانی ملت‌ها را به سمت جنگ سوق می‌دهد.

شورای جهانی صلح و فدراسیون جهانی جوانان دموکرات نشست‌های کمیته اجرایی شورا را از 27 تا 29 اکتبر با همکاری و هماهنگی با اتحادیه ملی دانشجویان سوریه و با مشارکت 40 کشور همپیمان با این کشور در دمشق برگزار کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها