کد خبر: 242736
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۰۷:۳۶:۰۰
| |

همزمان در سراسر کشور

مراسم راهپیمایی 13آبان تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود

مراسم راهپیمایی 13 آبان تا ساعتی دیگر هم‌زمان در سراسر کشور آغاز می‌شود.

مراسم راهپیمایی 13آبان تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود
کد خبر: 242736
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۰۷:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| مراسم راهپیمایی در تهران از ساعت 9:30 دقیقه در مقابل لانه جاسوسی آمریکا آغاز خواهد شد و سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران این مراسم خواهد بود.

در راهپیمایی امسال در کنار شعار همیشگی مرگ بر آمریکا،‌ شعار هیهات مناالذله، شعار راهپیمایی‌ کنندگان است. همچنین براساس اعلام قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنگ استکبارستیزی در بیش از 105 هزار مدرسه در سراسر کشور ساعت 8 صبح نواخته می‌شود.

همچنین بیش از 4 هزار عوامل رسانه‌ای اعم از خبرنگار، تصویربردار و عکاس مراسم 13 آبان را در سراسر کشور پوشش خبری می‌دهند. در تهران نیز 120 خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از 600 عکاس، ‌خبرنگار و تصویربردار داخلی این راهپیمایی را پوشش می‌دهند.

شخصیت‌های سیاسی و نظامی کشور نیز در مراسم راهپیمایی 13 آبان در شهرها و استان‌های مختلف سخنرانی دارند که در این ارتباط می‌توان به سخنرانی آیت‌الله احمد خاتمی در کرمان، ضرغامی در مشهد، ‌صفارهرندی در قزوین، سردار اشتری اصفهان، منوچهر متکی شیراز، مهدی چمران اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی در کرمانشاه، سردار نقدی در البرز و ... اشاره کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها