کد خبر: 242933
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

علی ساری طراح استیضاح وزیر کشور در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

کمیسیون شوراها در بررسی استیضاح رحمانی فضلی تخلف کرد/ امیدوارم استیضاح وزیر کشور به نتیجه برسد

یک نماینده مجلس گفت: باید هیات رئیسه در اولین جلسه علنی استیضاح وزیر کشور را اعلام وصول می‌کرد اما رییس کمیسیون شوراها تخلف کردند و صورت جلسه را به هیات رئیسه نفرستاده‌اند و هیات رئیسه به تخلف ایشان نه تنها رسیدگی نکردند بلکه بار دیگر طرح استیضاح را به کمیسیون ارجاع دادند و فردا-دوشنبه- در دستور کار کمیسیون است.

کمیسیون شوراها در بررسی استیضاح رحمانی فضلی تخلف کرد/ امیدوارم استیضاح وزیر کشور به نتیجه برسد
کد خبر: 242933
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی ساری نماینده اهواز در مجلس و عضو فراکسیون امید در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» با اشاره به آخرین وضعیت استیضاح از رحمانی فضلی وزیر کشور، گفت: استیضاح وزیر کشور در دستور کار کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس است.

او تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم تا این استیضاح به سرانجام برسد. این استیضاح یک بار در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس مطرح شد اما آقای رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه حاضر نشدند و ریاست کمیسیون شوراها تخلف کرد، در صورتیکه باید صورت جلسه را به هیات رئیسه ارسال می کردند اما چنین اقدامی انجام نشد.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: یک بار وزیر کشور به کمیسیون دعوت شده بود و در جلسه حاضر نشد بنابراین باید این استیضاح در هیات رئیسه اعلام وصول می شد اما متاسفانه با اصرار فراوان و به صورت غیر قانونی تلاش می‌کنند که بار دیگر این استیضاح را در دستور کار کمیسیون بگذارند و آقای رحمانی فضلی را دعوت کنند. امیدوارم وزیر کشور به رییس محترم شوراها شرف حضور دهند و ایشان را قابل بدانند و در جلسه آنها شرکت کنند.

ساری گفت: در حال حاضر باید هیات رئیسه در اولین جلسه علنی استیضاح وزیر کشور را اعلام وصول می‌کرد اما رییس کمیسیون شوراها تخلف کردند و صورت جلسه را به هیات رئیسه نفرستاده اند و هیات رئیسه به تخلف ایشان نه تنها رسیدگی نکردند بلکه بار دیگر طرح استیضاح را به کمیسیون ارجاع دادند و فردا-دوشنبه- در دستور کار است.

او در پایان ابراز امیدواری کرد که این استیضاح به نتیجه برسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها