مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران خبر داد:

امضای تفاهم‌نامه میان وزارت ارتباطات و شهرداری تهران درجهت تحقق دولت الکترونیک

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به ارتباط نزدیک شهرداری تهران با وزارت ارتباطات و دولت الکترونیک گفت: اخیرا درخصوص تعاملات شهرداری تهران و وزارت ارتباطات در ارتباط با دولت الکترونیک تفاهم‌نامه‌ای تنظیم شد که به زودی از سوی شهردار و وزیر امضا می‌شود.

امضای تفاهم‌نامه میان وزارت ارتباطات و شهرداری تهران درجهت تحقق دولت الکترونیک
کد خبر: 243066
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۴ ۰۸:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران درخصوص کم و کیف اتصال شهرداری تهران به دولت الکترونیک به خبرنگار ایلنا گفت: ما در تعامل با دولت الکترونیک و به‌طور کلی سازمان فناوری اطلاعات و وزارت ارتباطات پیشرو بوده‌ایم. ما هم به ISP وصل شده‌ایم و هم 15 سرویس خود را روی سامانه گذرگاه ملی خدمات دولت (GSP) گذاشته‌ایم. ما جزو اولین سازمان‌هایی بودیم که یکسری از سرویس‌هایمان را از GSP گرفتیم و از سرویس‌های آن استفاده کردیم.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران ادامه داد: از آنجا که ما کاربر جدی GSP هستیم درخصوص یک دسته از باگ‌ها که روی آن وجود دارد، به آنان اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

وی افزود: ما یک نقشه راه برای بقیه سرویس‌ها که روی GSP گذاشته می‌شود، داریم و هر چند وقت یک‌بار دسته‌ای دیگر از سرویس‌ها را آماده می‌کنیم و روی GSP می‌گذاریم.

فرجود با بیان اینکه ما هم با GSP و هم دولت همراه که بستر موبایلی دولت است، خیلی نزدیک هستیم، گفت: ما در این زمینه با دولت به شیوه‌ای باز رفتار می‌کنیم. اعتقاد ما این است که هر سرویسی که در شهرداری ارائه می‌کنیم، می‌تواند روی GSP در اختیار شهروندان و سرویس‌دهندگان قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران تاکید کرد: ارتباط شهرداری تهران با مجموعه وزارت ارتباطات و به‌ویژه سازمان فناوری اطلاعات که متولی بحث دولت الکترونیک است، بسیار نزدیک است و اخیرا باهم تفاهم‌نامه‌ای درخصوص تعاملات بین شهرداری و وزارت ارتباطات که یکی از محورهای کلیدی آن سرویس‌های دولت الکترونیک است، تنظیم کردیم که به زودی توسط شهردار تهران و وزیر ارتباطات امضا می‌شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها