کد خبر: 243110
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۴ ۰۹:۳۱:۰۰
| |

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد:

کشف لوازم آرایشی احتکار شده در کرمانشاه

 جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک میلیارد و 700 میلیون ریالی لوازم آرایشی احتکار شده در شهر کرمانشاه توسط ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان خبر دارد. 

کشف لوازم آرایشی احتکار شده در کرمانشاه
کد خبر: 243110
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۴ ۰۹:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ علیرضا مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: در راستای مبارزه با کالای احتکاری و کسب اطلاع ماموران مبنی بر احتکار لوازم آرایشی در یکی از محله های شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران پلیس اطلاعات شهرستان کرمانشاه با تحقیقات فراوان و کارهای اطلاعاتی توانستند محل احتکار لوازم آرایشی را در شهرک تعاون شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

مرزبانی تصریح کرد: پس از بازرسی از محل احتکار 39 هزار و 324 قلم انواع لوازم آرایشی احتکار شده توسط ماموران پلیس کشف شد و طبق نظر کارشناسان، ارزش لوازم آرایشی کشف شده به 170 میلیون تومان می رسد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به پلمپ انبار احتکار کالا، از دستگیری فرد محتکر و معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد و مبارزه با کالای قاچاق و احتکار شده را جزو اولویت های پلیس برشمرد و گفت: با محتکران بدون هیچ گذشتی و برابر قانون برخورد می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها