ترکیب استقلال اعلام شد؛ بازگشت رحمتی به دروازه

ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار با ماشین‌سازی تبریز مشخص شد.

ترکیب استقلال اعلام شد؛ بازگشت رحمتی به دروازه
کد خبر: 243175
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۴ ۱۱:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| وینفرد شفر سرمربی استقلال یازده بازیکن اصلی خود برای دیدار با ماشین سازی را مطابق پیش بینی ها معرفی کرد.


حسین حسینی بعد از 3 بازی و دریافت 4 گل و بدون کلین شیت از ترکیب استقلال بیرون رفت تا مهدی رحمتی با بازوبند کاپیتانی به دروازه استقلال بازگردد و دوباره آبی ها بتوانند طعم کلین شیت در لیگ برتر را بچشند.


ترکیب دفاعی استقلال در این دیدار در غیاب منتظری مصدوم، وریا غفوری محروم و چشمی که به دلایل انضباطی در کنار تیم حضور ندارد، با یک تفاوت نسبت به دیدار با سایپا معرفی شده است. دانشگر و سهرابیان در مرکز دفاع به میدان می روند و زکی پور و فرشاد محمدی مهر دو مدافع کناری استقلال هستند تا میثم تیموری و خسرو حیدری نیمکت نشین باشند.


علی کریمی بعد از یک دیدار غیبت، به ترکیب استقلال بازگشته تا آبی ها با استفاده از زوج او و فرشید باقری دوباره 4-2-3-1 را به عنوان چیدمان ابتدایی خود انتخاب کنند و در راس مثلث خط میانی نیز طارق همام به میدان می رود.


مهدی قائدی و اللهیار صیادمنش در کنار مرتضی تبریزی بعد از یک مسابقه نیمکت نشینی، دوباره به ترکیب اولیه آبی ها بازگشتند و هر سه بازیکن فرصت دوباره برای درخشش دارند.

دروازه‌بانی مهدی رحمتی در تمرین استقلال

به این ترتیب ترکیب استقلال عبارت است از:

سید مهدی رحمتی، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، فرشاد محمدی مهر، فرشید باقری، علی کریمی، طارق همام، اللهیار صیادمنش، مهدی قائدی و مرتضی تبریزی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها