کد خبر: 243420
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۶ ۰۸:۴۳:۰۰
| |

زنان ناامیدکننده شروع کردند/ تلاش بی وقفه پورشیب

در ادامه بیست و چهارمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان که از امروز سه شنبه (15 آبان) با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور در سالن 15 هزار نفری ویزینک مادرید اسپانیا آغاز شده است.

زنان ناامیدکننده شروع کردند/ تلاش بی وقفه پورشیب
کد خبر: 243420
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۶ ۰۸:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| در وزن 84- کیلوگرم، ذبیح‌الله پورشیب در گام نخست با نتیجه 2 بر یک از سد «پابلو آرنس زاپاتا » از اسپانیا گذشت. کاپیتان تیم ملی کاراته در دور دوم نیز با نتیجه 4 بر صفر از سد کامران مدنی از آمریکا گذشت تا حریف «گریک آندرسون» از اسکاتلند شود. دارنده نشان برنز دوره گذشته مسابقات جهانی در اتریش در مقابل این کارته‌کا اسکاتلندی نیز 8 بر صفر پیروز شد.

پورشیب در مرحله بعد در دیداری نزدیک و نفس‌گیر با نتیجه 6 بر 5 مغلوب «والری چوبتار» از اوکراین شد تا از راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی بازبماند. با صعود کاراته‌کا اوکراینی به دیدار نهایی پورشیب کار خود را در جدول شانس مجدد با برتری 3 بر صفر مقابل «عبدالهد سیسه» از سنگال به دیدار رده‌بندی راه یافت تا روز شنبه برای کسب نشان برنز به مصاف «دانیل یولداشف» از قزاقستان برود.

اما در وزن 68- کیلوگرم بانوان، پگاه زنگنه در دیدار نخست با نتیجه 3 بر یک مغلوب «لئون مارتینز سریلس» از کوبا شد. با شکست کاراته‌کا کوبایی کاپیتان باتجربه تیم بانوان نیز همانند حمیده عباسعلی وداع زودهنگامی با مسابقات جهانی داشت تا بانوان کاراته ایران شروع ناامید کننده و ضعیفی در روز نخست مسابقات جهانی داشته باشند.

با پایان روز نخست ایران کاراته ایران در بخش مردان با صعود سجاد گنج‌زاده به سومین دیدار نهایی پیاپی خود در مسابقات جهانی و همچنین راهیابی ذبیح‌الله پورشیب روز پرفروغی داشت.

همچنین ابوالفضل شهرجردی و فاطمه صادقی نمایندگان کاتا کشورمان نیز در مسابقات امروز با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها