کد خبر: 243572
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۷ ۰۸:۲۵:۰۰
| |

آغاز پیاده‌روی «جاماندگان ارض طوس» در جنوب شرق استان تهران

مراسم پیاده روی «جاماندگان ارض طوس» مانند سال های گذشته در سالروز شهادت امام‌رضا(ع) در ورامین آغاز شد.

آغاز پیاده‌روی «جاماندگان ارض طوس» در جنوب شرق استان تهران
کد خبر: 243572
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۷ ۰۸:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مراسم پیاده روی «جاماندگان ارض طوس» صبح پنج شنبه، مانند سال های گذشته در سالروز شهادت امام‌رضا(ع) در ورامین آغاز شد.

حاضران در این‌ مراسم ساعت 7 صبح از مسجد حضرت سجاد(ع) ورامین واقع در میدان امام حسین(ع) ، ابتدای بلوار شهید باهنر پیاده روی خود را آغاز کرده و به سمت شهرستان پیشوا حرکت کردند.

مسیر این راهپیمایی همانند سال های گذشته بوده و حاضران در این راهپیمایی پس از حرکت به سمت میدان امام خمینی(ره) و میدان رازی به طرف شهرستان پیشوا ادامه مسیر دادند.

موکب های هیئت رزمندگان و سپاه پیشوا هم پای موکبهای مردمی در طول مسیر از حاضران در این پیاده روی پذیرایی کردند.

حاضران در این مراسم که قبل از ظهر به صحن مطهر امامزاده جعفر بن موسی کاظم(ع) خواهند رسید، پس از اقامه نماز جماعت ظهر به اقامه عزای امام رضا(ع) در جوار حرم مطهر این امام زاده واجب التعظیم خواهند پرداخت و در نهایت نیز مهمان سفره اهل بیت خواهند بود.

مسئول اجرایی پیاده‌روی « جاماندگان ارض طوس» هدف از برگزاری این مراسم را بهره‌مندی از ثواب پیاده‌روی در این روز و همچنین معرفی امامزادگان واجب‌التعظیم در سطح کشور و جهان دانست.

حجت الاسلام سید یاسر موسوی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به تداوم کارهای فرهنگی و خنثی سازی توطئه های تبلیغی دشمنان داریم و در این بین باید به ائمه اطهار تمسک جوییم.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین نیز بعد از اتمام‌مراسم زائران را از صحن مطهر به ورامین منتقل خواهند کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها