کد خبر: 243654
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۷ ۱۲:۰۴:۰۰
| |

فرهاد تجری، نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس:

پیمانکاران بازسازی مناطق زلزله‌زده را رها کرده‌اند/ سکونت برخی از زلزله زدگان در چادر

فرهاد تجری، نماینده سر پل ذهاب درباره آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت:حدود یکسال از وقوع زلزله در استان کرمانشاه گذشته و با توجه به حضور و پیگیری‌های مقام معظم رهبری و روسای قوا و کمک‌های مردمی در بخشی از مناطق زلزله‌زده، خدمات خوبی ارائه شد.

پیمانکاران بازسازی مناطق زلزله‌زده را رها کرده‌اند/ سکونت برخی از زلزله زدگان در چادر
کد خبر: 243654
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۷ ۱۲:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| فرهاد تجری، نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشکلاتی در ماه های گذشته در روند بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه به دلیل گرانی مصالح ساختمانی و مسائل دیگر ایجاد شده و برخی از پیمانکاران کار بازسازی را رها کردند.

ضمانت های لازم برای انجام کار از پیمانکاران مناطق زلزله زده شده اخذ نشده است

این نماینده مجلس دهم، افزود:بنیاد مسکن پیمانکارانی را برای بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه معرفی کرد و ضمانت های لازم برای انجام کار از پیمانکاران اخذ نکرد و پروژه ها رها شده و مردم سرگردان هستند.

تجری در ادامه گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد:باید بنیاد مسکن پاسخگوی وضعیت نامناسب در روند بازسازی مناطق زلزله زده باشد اما متاسفانه بنیاد مسکن حتی اقدام به گفتار درمانی نکرده است.

برخی از زلزله زدگان در هوای سرد مجبور به زندگی در چادر و کپر هستند

این نماینده مجلس دهم، افزود:با توجه به اینکه بنیاد مسکن اعتبارات دولتی مربوط به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه را اخذ کرده و عمدتا پیمانکاران را به مردم معرفی کرده است بنابراین باید پاسخگو باشد و امور را ساماندهی کند.

نماینده قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:با توجه به بازدید میدانی که از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در مدت اخیر انجام شد همچنان برخی از زلزله زدگان در هوای سرد مجبور به زندگی در چادر و کپر هستند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها