رضا رحمانی:

کالاهای احتکار شده در شبکه توزیع قرار می گیرد

وزیر صنعت، معدن و تجارت از توزیع اقلام و کالاهای اساسی احتکاری که کشف و ضبط شده اند در شبکه توزیع خبر داد.

کالاهای احتکار شده در شبکه توزیع قرار می گیرد
کد خبر: 243656
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۷ ۱۲:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| رضا رحمانی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از انبارهای نگهداری کالا در مجتمع شهید مدرس در جمع خبرنگاران درباره توزیع کالاهای احتکار شده اظهار داشت: این اقدام در طی یک فرآیند صورت می گیرد و در جاهایی که کالاهای احتکاری شناسایی شده ضمن برخورد و صدور حکم ، کالاها در شبکه توزیع قرار می گیرد.


وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره تامین مایحتاج اساسی مردم گفت: با توجه به حساسیت ویژه مسوولان کشور، مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و دولت در اطمینان حاصل کردن از تامین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی، امکانات خوبی برای ذخیره سازی و تامین این نیازها در کشور و استان های مختلف کشور فراهم است.


رحمانی افزود: این اقدام، علاوه بر فعالیت هایی است که مردم در بازار دارند؛ انبارهای بخش خصوصی و تولیدات داخلی در کشور ، صرفا برای اطمینان بخشی و تامین اقلام مورد نیاز مردم در ماه ها و سال های آتی است.


وی با اشاره به بازدیدهای امروز خود از انبار کالاها گفت: از حداکثر ظرفیت انبارها استفاده و کالاهایی دپو شده که در صورت ضرورت استفاده خواهد شد.این به معنای ضرورت توزیع این کالاها در بازار نیست و برای اطمینان بخشی است ، بسته به تنظیم بازار در هر منطقه ای این امکانات و انبارها وجود دارد.


رحمانی گفت: امکانات ریلی و حمل و نقل جاده ای در تهران به نحو مناسبی فراهم است و می تواند سایر استان ها را تحت پوشش قرار دهد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها