سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مجلس:

کشور نیاز به نقدینگی دارد/ دستگاه‌های نظارتی با گران‌فروشان برخورد کنند/ آمریکا با تحریم راه به جایی نمی‌برد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های مسئول باید با متخلفان اقتصادی بدون در نظر گرفتن هیچ گونه ملاحظه‌ای برخورد کنند تا جنگ اقتصادی دشمن چون نقشه‌های گذشته‌اش به شکست منتهی شود.

کشور نیاز به نقدینگی دارد/ دستگاه‌های نظارتی با گران‌فروشان برخورد کنند/ آمریکا با تحریم راه به جایی نمی‌برد
کد خبر: 243680
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۷ ۱۳:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدناصر موسوی‌لارگانی با تاکید بر اینکه دولت و مسئولان نظارتی باید با محتکران و گران‌فروشان برخورد جدی کنند، تصریح کرد: کشور نیاز به نقدینگی دارد و نباید با احتکار و گران‌فروشی فشار اقتصادی به مردم وارد کرد.

موسوی‌لارگانی با بیان اینکه با وحدت و همدلی می‌توانیم از این پیچ تاریخی عبور کنیم، گفت: دستگاه‌های مسئول باید با متخلفان اقتصادی بدون در نظر گرفتن هیچ گونه ملاحظه‌ای برخورد کنند تا جنگ اقتصادی دشمن چون نقشه‌های گذشته‌اش به شکست منتهی شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به انزوای آمریکا در جهان، تصریح کرد: برخلاف گذشته، امروز دولت‌های دوست آمریکا هم دیگر با این کشور همراهی نمی‌کنند و قطعا آمریکا با این تحریم‌های جدید هم نمی‌تواند راه به جایی ببرد.

وی با تاکید بر اینکه علی‌رغم همه توطئه‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود علیه نظام جمهوری اسلامی امروز ایران به قدرتمندترین کشور منطقه تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: ما باید با اتحاد و تکیه بر توان داخلی کشور از تحریم‎ها عبور کنیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها