کد خبر: 243686
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۷ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

در بیانیه جنبش حماس اعلام شد؛

گزینه مقاومت مسلحانه هم‌چنان روی میز است/ جوانان فلسطینی روش‌های جدیدی برای مقاومت ابداع می‌کنند

جنبش حماس با صدور بیانیه ای و با اشاره به عملیات تیراندازی به سمت اتوبوس حامل شهرک نشینان صهیونیست اعلام کرد: ما تاکید می کنیم که گزینه مقاومت مسلحانه در برابر شهرک سازی های صهیونیستی در کرانه باختری هم چنان روی میز است.

گزینه مقاومت مسلحانه هم‌چنان روی میز است/ جوانان فلسطینی روش‌های جدیدی برای مقاومت ابداع می‌کنند
کد خبر: 243686
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۷ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در بیانیه صادره از سوی جنبش حماس به مناسبت عملیات تیراندازی به سمت اتوبوس حامل شهرک نشینان صهیونیست در رام الله آمده است: ما تاکید می کنیم که گزینه مقاومت مسلحانه در برابر شهرک سازی های صهیونیستی در کرانه باختری هم چنان روی میز است.

در ادامه این بیانیه آمده است: فرزندان ملت فلسطین در تمام شهرهای کرانه باختری این روزها حماسه های درخشانی را در رویارویی با اشغالگران ترسیم کرده اند. درگیری ساکنان نابلس و اردوگاه جنین با صهیونیستها پیام محکمی به سران اشغالگر و شهرک نشینان می دهد و آن این است که ملت فلسطین از مقاومت در برابر اشغالگران حمایت می کند.

در این بیانیه تاکید شده است: اشغالگران نتوانستند عامل عملیات تیراندازی به سمت اتوبوس مذکور را دستگیر کنند و این نشان می دهد که جوانان فلسطینی روشهای جدیدی برای مقاومت ابداع می کنند.

روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی از تیراندازی به سمت یک اتوبوس حامل شهرک نشینان در نزدیکی رام الله و مجروح شدن دو صهیونیست خبر داده بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها