سیدکمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در دیدار جمعی از نخبگان سیاسی اتریش

جامعه ایران، متحد در مقابل فشارهای آمریکا ایستاده است/ ایران با کمک دوستان و سازوکار اروپایی بر مشکلات غلبه می‌کند

کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: جامعه ایران به صورت متحد در مقابل فشارهای آمریکا ایستاده و سعی می‌کند با توجه به منابع داخلی و کمک کشورهای دوست بر این مشکلات غلبه کند.

جامعه ایران، متحد در مقابل فشارهای آمریکا ایستاده است/ ایران با کمک دوستان و سازوکار اروپایی بر مشکلات غلبه می‌کند
کد خبر: 243779
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۸ ۱۰:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدکمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی که در اتریش به سر می‌برد، در نشستی با شخصیت‌ها و نخبگان سیاسی این کشور، مسائل منطقه و روابط ایران و اروپا را بررسی و تحلیل کرد.

در این نشست، رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس، وزیر دفاع و وزیر کشور سابق، بعضی نمایندگان پارلمان اتریش و اروپا و روسای موسسات تحقیقاتی سیاسی و بین‌المللی این کشور حضور داشتند.

شخصیت‌های سیاسی و مطالعاتی فعلی و سابق اتریش به اظهار نظر درباره مسائل سوریه، عراق، یمن و روابط ایران و اروپا و همچنین تاثیرات تحریم‌ها بر اقتصاد ایران و چگونگی مواجهه دولت ایران با این تحولات پرداختند و سوالاتی را مطرح کردند که خرازی به آن‌ها پاسخ داد.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی تصریح کرد: با وجود مشکلات فعلی که عمدتا به جهت تحریم‌های آمریکا به وجود آمده، جامعه ایران به صورت متحد در مقابل فشارهای آمریکا ایستاده است و سعی می‌کند با توجه به منابع و امکانات داخلی و نیز کمک کشورهای دوست و همچنین سازوکار اروپایی بر این مشکلات غلبه کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها