کد خبر: 243810
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۸ ۱۲:۰۱:۰۰
| |

شهاب‌الدین بی‌مقدار، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها

اعتماد کردن به مردم کلید عبور از تحریم‌های آمریکاست

شهاب‌الدین بی‌مقدار، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: نهادهایی که قدرت در دست دارند نباید عده‌ای را غیرخودی تلقی کنند. باید همه دست به دست هم داده و در مقابل تحریم‌ها بایستیم.

اعتماد کردن به مردم کلید عبور از تحریم‌های آمریکاست
کد خبر: 243810
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۸ ۱۲:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| شهاب‌الدین بی‌مقدار، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره بهترین راهکار برای مقابله با تحریم‌های آمریکا، بیان کرد: اتخاذ تصمیمات درست و اعتماد کردن به مردم کلید عبور از تحریم‌های آمریکا است.

وی در ادامه با بیان اینکه بزرگترین نیاز کشور در شرایط فعلی وحدت است، عنوان کرد: وحدت و همبستگی در بین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف می‌تواند تاثیر مثبتی بر روی جامعه داشته باشد. مجلس شورای اسلامی، دولت و شورای عالی هماهنگی اقتصادی باید سیاست‌های کارشناسی شده‌ اقتصادی را تعریف کنند، یعنی تصمیمات نباید غیرعملی و غیرکارشناسی باشد.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: همه نهادها باید در راستای ایجاد وحدت گام بردارند. نهادهایی که قدرت در دست دارند دیگران را غیرخودی تلقی نکنند.

بیمقدار خاطرنشان کرد: امروز خودی و غیرخودی در بین مسئولان معنایی ندارد. باید همه دست به دست هم داده تا از این برهه زمانی نیز عبور کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها