سپاه شهرستان ایرانشهر خبر داد:

آزادی دو گروگان توسط سپاه شهرستان ایرانشهر

سپاه پاسداران شهرستان ایرانشهر طی بیانیه‌ای از آزادی دو گروگان طی 24 ساعت خبر داد و اعلام کرد: با افرادی که موجب اختلال و برهم زدن نظم و امنیت جامعه اقدام به گروگان‌گیری می‌کنند برخورد قاطع و برای آنان اشد مجازات در نظر گرفته می‌شود.

آزادی دو گروگان توسط سپاه شهرستان ایرانشهر
کد خبر: 243849
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۸ ۱۴:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سپاه شهرستان ایرانشهر طی بیانیه‌ای از آزادی دو گروگان طی 24 ساعت خبر داد.

در متن این بیانیه آمده است: با توجه به گزارش‌های گروگانگیری در شهرستان ایرانشهر، سپاه شهرستان ایرانشهر با اشراف اطلاعاتی در حوزه مأموریتی خود و استفاده از توان ریش سفیدان منطقه، روز سه شنبه اقدام به رهایی فردی 22 ساله کرد.

این بیانیه می افزاید: این فرد که سه روز قبل و بخاطر بدهی مالی و درگیری طایفه‌ای توسط یکی از اقوام خود ربوده شده بود، نهایتا در «بهشت آباد»، منطقه «بمپور» آزاد و به خانواده اش در شهر «قلعه گنج» استان کرمان تحویل داده شد.

در ادامه‌ این بیانیه آمده است: همچنین فرد ربوده شده دیگری نیز بامداد روز چهارشنبه و پس از 8 روز که بخاطر بدهی و اختلافات مالی به مبلغ 250 میلیون تومان در نصیرآباد شهرستان سرباز در چنگ ربایندگان بود با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و باز هم با استفاده از توان معتمدان و ریش سفیدان منطقه آزاد شد و به آغوش خانواده خود بازگشت.

سپاه شهرستان ایرانشهر در پایان ضمن تشکر و قدردانی از عموم مردم اعلام می‌کند با افرادی که موجب اختلال و برهم زدن نظم و امنیت جامعه اقدام به گروگان‌گیری می‌کنند برخورد قاطع و برای آنان اشد مجازات در نظر گرفته می‌شود.

همچنین شماره تلفن 114 ستاد خبری سپاه به صورت 24 ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان است.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها