کد خبر: 244109
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۹ ۱۵:۱۲:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ 19 آبان‌ماه 1397

دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و پرسپولیس در تهران به مصاف کاشیما می‌رود.

حجم ویدیو: 6.46M | مدت زمان ویدیو: 00:02:08 دانلود ویدیو
کد خبر: 244109
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۹ ۱۵:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| پرسپولیس که بازی رفت را با نتیجه 2 بر صفر در ژاپن واگذار کرده تلاش دارد تا در این بازی و با حضور هواداران خودش بتواند نتیجه بازی را تغییر دهد و برای اولین بار قهرمان این مسابقات شود. البته این بازی منشأ خیر برای فوتبال ایران هم شده است. خبرها هاکی از آن است که سهمیه فوتبال ایران دربازی‌های فصل بعد لیگ قهرمانان به 3+1 تیم تغییر کرده است. قبل از آن سهمیه ایران در این بازی‌ها 2+2 تیم بود.

با حضور پرسپولیس در فینال کنفدراسیون فوتبال آسیا ورزشگاه آزادی را آماده میزبانی فینال آسیا ندانسته بود و به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده بود که مشکلات این ورزشگاه را برطرف کند. همین موضوع باعث شد تا فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان و سازمان تجهیز اماکن ورزشی کشور در یک اقدام ضربتی شروع به برطرف کردن این مشکلات کردند و حالا ورزشگاه آزادی آماده برگزاری این بازی بزرگ‌شده است.

بعد از اخراج روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی از اردوی استقلال حاشیه‌ها بین این دو بازیکن بالا رفته است. حالا روزنامه خبر ورزشی مدعی شده که روزبه چشمی نیم‌فصل از استقلال جدا خواهد شد. این روزنامه مدعی شده که چشمی از چند تیم پیشنهاد دارد و نیم‌فصل از استقلال جدا خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای با برتری برابر مصر به فینال این رقابت‌ها صعود کرد. شاگردان اوکتاویو توانستند در این بازی‌ها با برتری برابر امریکا، روسیه و تاهیتی صدرنشین گروه شوند. تیم ملی در ضربات پنالتی مصر را شکست داد و حالا باید در فینال به مصاف برزیل برود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها