یک نماینده مجلس مطرح کرد:

کاهش فاصله بین مردم و مسئولین لازمه فائق آمدن بر تحریم‌ها

یحیی کمالی‌پور نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر بتوان با اتکاء به مردم شرایط را مدیریت کرد نه تنها آمریکا بلکه اگر تمام کشورهای دنیا را هم کنارمان نداشته باشیم پیروز خواهیم شد.

کاهش فاصله بین مردم و مسئولین لازمه فائق آمدن بر تحریم‌ها
کد خبر: 244152
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۰ ۰۷:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یحیی کمالی‌پور ، درباره مهمترین راهکارها برای مقابله با تحریم‌های یک جانبه آمریکا، گفت: در کشور ما از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون سه رکن همیشه تاثیرگذار بوده است. رکن اول "رهبری نظام و نهضت" رکن دوم "مردم" و رکن سوم "وحدت و انسجام" است که باید بین مردم و مسئولین شکل بگیرد.

وی افزود: ما 8 سال جنگ را پشت سر گذاشتیم، اما چون بین مردم وحدت بود بر همه سختی‌های جنگ و تحریم‌ها فائق آمدیم. در آن زمان مردم نظام را حمایت کردند، اما اکنون متاسفانه سوء‌تدبیر برخی مسئولین در کشور در طی چند سال گذشته موجب شده بین مردم و مسئولین یک شکاف ایجاد شود.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اولین کاری که لازم است در این شرایط انجام شود این است که مسئولین کشور حصارهای بین خود را بشکنند و خودشان را جزو مردم بدانند و فاصله خود را با مردم کاهش دهند. اگر امروز مسئولین درد مردم را لمس کنند با مردم همراهی و همدردی کنند مردم در تمام صحنه‌ها نظام را همراهی خواهند کرد و در صحنه حضور خواهند داشت.

کمالی‌پور ادامه داد: نباید بین مسئولین و فرزندان آنها اشرافی‌گری وجود داشته باشد و از آن سو توقع داشته باشیم که مردم با مسئولان همراهی کنند. قطعا باید این فاصله طبقاتی که بین مردم و مسئولین ایجاد شده شکسته شود تا اعتماد عمومی باز گردد. اگر مردم نسبت به عملکرد مسئولین کشور اعتماد خود را به دست آورند، پیروز می‌شویم.

این عضو فراکسیون مستقلین مجلس ادامه داد: ما 9 درصد منابع جهان و فقط یک درصد جمعیت جهان را در کشور داریم. اگر این سرقت‌ها و اختلاس‌ها در کشور به پایان برسد و شفافیت ایجاد شود، شرایط خوبی به وجود می‌آید.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر بتوان با اتکاء به مردم شرایط را مدیریت کرد نه تنها آمریکا بلکه اگر تمام کشورهای دنیا را هم کنارمان نداشته باشیم پیروز خواهیم شد.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها