تیم ملی کاراته نایب قهرمان جهان شد

تیم ملی کاراته ایران در پایان بیست و چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان موفق شد برای نخستین بار در تاریخ این مسابقات عنوان نایب قهرمانی را در میان 140 کشور حاضر کسب کند.

تیم ملی کاراته نایب قهرمان جهان شد
کد خبر: 244323
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۰ ۱۵:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| این دوره از مسابقات که با حضور کاراته کاهای 140 کشور جهان در اسپانیا جریان داشت و با قهرمانی ژاپنی ها و نایب قهرمان تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

تیم ملی ایران با 2 طلا، یک نقره و 4 برنز روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد. ژاپن با 4 طلا، 4 نقره و دو برنز نایب قهرمان شد و فرانسه با دو طلا سوم شد. اسپانیا میزبان این رقابتها با یک طلا، سه نقره و 2 برنز در جای چهارم قرار گرفت و یک طلا، یک نقره و5 برنز در مکان پنجم ایستاد.

اما در بخش کومیته مردان تیم ملی ایران با یک طلا، یک نقره و دو برنز به تنهایی عنوان قهرمانی را بالاتر از تیم های مدعی ژاپن، ایتالیا و آلمان قرار گرفت.

تیم ملی کشورمان با دو طلای کومیته تیمی و بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم، یک نقره سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم و 3 برنز توسط ذبیح الله پورشیب در وزن 84- کیلوگرم، هامون درفشی پور در وزن 67- کیلوگرم، سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم و کاتای تیمی(شهرجردی، دلیخون و زند) در این مسابقات به کار خود پایان داد.

تیم کومیته بانوان پنجم شد و تیم کاتای بانوان (شادی جعفری زاده، نجمه قاضی زاده و الناز تقی پور ) فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی در کاتای تیمی و انفرادی، حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه، فاطمه چالاکی، امیر مهدیزاده و رزیتا علیپور هم در کومیته انفرادی از دور مسابقات حذف شده اند.

بیست و چهارمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان که از روز سه شنبه 15 آبان ماه با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور جهان در اسپانیا آغاز شده بود، عصر امروز به پایان می رسد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها