کد خبر: 244324
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۰ ۱۵:۱۶:۰۰
| |

ابراز نگرانی نخست‌وزیر سابق مراکش از وقوع یک «توطئه» پنهان

نخست وزیر پیشین مراکش در سخنانی از یک «توطئه» پنهان که ثبات و آرامش این کشور را هدف گرفته، هشدار داد و بر تداوم روند «اصلاحات» تأکید کرد.

ابراز نگرانی نخست‌وزیر سابق مراکش از وقوع یک «توطئه» پنهان
کد خبر: 244324
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۰ ۱۵:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| عبد الاله بن کیران، نخست وزیر سابق مراکش در پیامی شدید اللحن به طرف‌های مختلف که نامشان را ذکر نکرده، نسبت به پیامدهای "توطئه" علیه این کشور هشدار داد و از آنها خواست که از نمونه‌های موجود درس بگیرند.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، بن کیران اظهار کرد: "خرابکارانی" وجود دارند که در حال همکاری با طرف‌های خارجی هستند تا حکومت الجزایر را از هم بپاشند، آنها مخالف‌اند اما نه مخالف "شریف و صادق".

بن کیران در جریان نشست با اعضای اتحادیه‌های صنفی نزدیک به حزب خود با اشاره به عدم وجود تعادل در عرصه سیاسی در مراکش، گفت: این افراد زود یا دیر ماهیت خود را فاش خواهند کرد.

وی درباره اوضاع حاکم بر کشورش نیز گفت که درحال حاضر مراکش شاهد اصلاحات سیاسی است، اما این اصلاحات افراد فاسد را در بر می‌گیرد و از پادشاه این کشور خواست که به این موضوع بپردازد.

نخست وزیر سابق مراکش در ادامه از مخالفان پادشاهی این کشور خواست که در مواضع اشتباه خود بازنگری کنند و به روند "اصلاحات" ملحق شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها