محمدمهدی حیدریان، رئیس سازمان سینمایی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

در وزارت ارشاد خواهم ماند چون برای جدا شدن ما از سینما دیر است

رئیس سازمان سینمایی درباره ادامه حضورش در وزارت فرهنگ با توجه به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، گفت: در وزارت ارشاد خواهم ماند چون برای جدا شدن ما از سینما دیر است

حجم ویدیو: 9.02M | مدت زمان ویدیو: 00:02:31 دانلود ویدیو
کد خبر: 244351
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۰ ۱۹:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد مهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی در حاشیه بازدید از جشنواره فیلم کوتاه درباره وضعیت مدیریت سازمان سینمایی با توجه به بازنشسته بودنش، گفت:‌ سینما از ابتدای سال جاری دوره جدید خود را بر مبنای یک برنامه شروع کرده و قطعا این برنامه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: این مهمترین حرفی است که در این باره می‌توان گفت و هم وزیر محترم و هم دیگر همکاران بر این هستند که برنامه را دست کم‌ تا اخر این دولت، ادامه دهیم و از این بابت نگرانی نداریم. اگر بنا به رفتن من باشد در وزارت ارشاد خواهم ماند چون برای جدا شدن ما از سینما دیر است.

وی در پاسخ به این پرسش اعتمادآنلاین مبنی بر اینکه ارزیابی از عملکرد خودش دارد گفت: در ادوار گذشته مبنای ما همیشه بر این بوده که برنامه داشته باشیم مقید و متعهد به آن باشیم و همه بخش‌ها منظومه وار در برنامه تعریف شده باشند تا بر آن اساس حرکت کنیم و فکر می‌کنم در این مدت این طور بوده است. البته اخیراً یک گزارشی آماده شده که براساس آن می‌توان قضاوت کرد که چقدر این منظومه وار حرکت کردن رعایت شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها