سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایرانک

میراث بزرگی برای فوتبال ساحلی ایران به جای گذاشتیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی 2018 تاکید کرد : مهم‌ترین چیز برای من این است که همه در مورد تیم ما حرف می‌زنند که به این موضوع افتخار می‌کنم.

میراث بزرگی برای فوتبال ساحلی ایران به جای گذاشتیم
کد خبر: 244514
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ ۱۲:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| مارکو اوکتاویو، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران درباره قهرمانی تیم ملی در مسابقات جام بین قاره‌ای 2018 و ادامه روند رو به رشد فوتبال ساحلی ایران صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

* درباره قهرمانی در جام بین قاره‌ای 2018 بگویید.

خیلی خوشحالم! نه تنها به این دلیل که قهرمان شدیم که البته قهرمانی مهم است اما مهم‌ترین چیز برای من این است که همه در مورد تیم ما حرف می‌زنند و به این موضوع افتخار می‌کنم. خیلی خوشحالم که میراث بزرگی برای آینده فوتبال ساحلی ایران به جای می‌گذاریم.

* نظر شما درباره عملکرد بازیکنان جوان تیم چیست؟

ما خیلی سخت با آنها کار کردیم و تجربه بین المللی خوبی در پرتغال داشتیم . این تنها من نیستم که از آنها تعریف می‌کنم بلکه تمام اهالی فوتبال ساحلی این موضوع را تایید می‌کنند. آنها با تکنیک و نظم خوب و همچنین با قلبشان بازی کردند و این روح تیم ماست. من به آنها افتخار می‌کنم. از همه برای کار بی‌وقفه و حمایت از من برای اعتماد به آنها تشکر می‌کنم. این دلیل موفقیت تیم ما است.

* پروژه بعدی یعنی رقابت‌های قهرمانی آسیا 2019 است که اسفند سال جاری برگزار می‌شود. برنامه‌های آن از چه موقع آغاز می‌شود؟

در واقع شروع کرده ایم. تورنمنت دوبی فاز دوم بود که گذراندیم. این تورنمنت پس از جام جهانی از بالاترین درجه اهمیت برخوردار است که با حضور هشت تیم برتر جهان برگزار شد. بازیکنان سه هفته استراحت خواهند داشت و ما کمپ‌های خود را آغاز خواهیم کرد تا برای تورنمنت مهم بعدی در مارچ 2019 در تایلند آماده باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها