کد خبر: 245274
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ ۱۵:۲۳:۰۰
| |

پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی:

خانه احزاب در تدوین پیش‌نویس قانون جدید احزاب درون گروهی عمل کرد/احزاب منتقد به جلسات دعوت نمی‌شوند

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با انتقاد از عملکرد خانه احزاب در تدوین پیش‌نویس قانون جدید احزاب اظهار کرد: ما اصلا خبر نداشتیم، این خانه احزاب ما را حزب نمی‌داند و فقط احزاب اصلاح طلب مهم هستند.

خانه احزاب در تدوین پیش‌نویس قانون جدید احزاب درون گروهی عمل کرد/احزاب منتقد به جلسات دعوت نمی‌شوند
کد خبر: 245274
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ ۱۵:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| پرویز سروری، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در خصوص جلسه اخیرا خانه احزاب که منجر به ارائه تدوین پیش نویس قانون جدید احزاب به رئیس مجلس شد، گفت: این تصمیماتی که باید به ما ابلاغ می‌شد، من اطلاعی از این موضوع نداشتم.

سروری با انتقاد از عملکرد خانه احزاب در تدوین پیش‌نویس قانون جدید احزاب اظهار کرد: ما اصلا خبر نداشتیم، این خانه احزاب ما را حزب نمی‌داند و فقط احزاب اصلاح طلب مهم هستند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا احزاب منتقد را خانه احزاب دعوت نمی‌کنند، تصریح کرد: بله، این درست است و هر موضوعی که وجود داشتند، ما را دعوت نکرده و در جریان نگذاشتند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه در پیش‌نویس جدید قانون احزاب کمیسیون ملی انتخابات به جای کمیسیون ماده 10 احزاب جایگزین شده است، خاطرنشان کرد: در هیچ یک از این موارد در جریان نبودیم و اطلاع رسانی نشده و از ما نظر خواهی نکردند.

سروری با بیان اینکه خانه احزاب در تدوین پیش‌نویس قانون جدید احزاب به صورت کاملا بسته و درون گروهی عمل کرده است، اظهار کرد: ما از این موضوع اطلاعی نداریم، درنتیجه نمی‌توانیم از چیزی که نه در ابتدا و نه در انتهای آن حضور نداشتیم، نظری بدهیم.

گفتنی است روز یکشنه 20 آبان ماه جلسه‌ای سه جانبه با حضور خانه احزاب، دولت و مجلس برگزار شد که در آن پیش‌نویس نهایی قانون جدید احزاب به رئیس مجلس ارائه شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها