کد خبر: 245492
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۶ ۰۹:۳۹:۰۰
| |

آخرین وضعیت مرزبانان ربوده‌شده از زبان وزیر کشور

وزیر کشور تاکید کرد: به عنوان وزیر کشور و مسئول امنیت داخلی کشور اعلام می‌کنم در صورت نیاز ما آمادگی داریم تحت نظر و اجازه پاکستان در مناطق حضور اشرار عملیات انجام دهیم.

آخرین وضعیت مرزبانان ربوده‌شده از زبان وزیر کشور
کد خبر: 245492
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۶ ۰۹:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه نشست هم‌اندیشی کارگروه‌های ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره آزادی 5 مرزبان ربوده شده و وضعیت آزادسازی مابقی مرزبانان عنوان کرد: در حال حاضر 5 نفر از این مرزبانان عزیز با پیگیری و تلاش دستگاه‌های امنیتی و به ویژه وزارت امور خارجه آزاد شدند و هم اکنون در اختیار مقام‌های پاکستانی قرار دارند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم مابقی عزیزانی که در اختیار اشرار هستند هم هر چه زودتر آزاد شوند، گفت: دولت پاکستان تاکنون برای حل این مساله همکاری بسیار خوبی با ما داشته و انتظار داریم این همکاری با همین قوت به سرانجام برسد و همه عزیزان ما به وطن خود بازگردند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه انتظار دیگر ما از پاکستان تقویت همکاری‌های امنیتی در مرزها است، گفت: در این رابطه با وزیر کشور پاکستان صحبت کردم و وعده دادند در این خصوص اتفاقات خوبی بیافتد و همکاری‌های مشترک مرزی تقویت شود.

وی با بیان اینکه ما و پاکستان می‌توانیم عملیات مشترک مرزی داشته کارهای زیادی در حوزه اطلاعاتی و امنیتی با یکدیگر انجام دهیم، گفت: به عنوان وزیر کشور و مسئول امنیت داخلی کشور اعلام می‌کنم در صورت نیاز ما آمادگی داریم تحت نظر و اجازه آنها در مناطق حضور اشرار عملیات انجام دهیم. اگر تا الان هم اقدامی در آنسوی مرز نکردیم به خاطر احترام به تمامیت ارزی پاکستان است.

منبع:ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها