صبا علیزاده با نوازنده اتریشی در برج آزادی کنسرت برگزار می‌کنند

صبا علیزاده پس از انتشار اولین آلبوم مستقل خود با نام «یادهای پراکنده»، روز پنجشنبه اول آذر ماه اولین کنسرت رسمی خود را برگزار می کند.

صبا علیزاده با نوازنده اتریشی در برج آزادی کنسرت برگزار می‌کنند
کد خبر: 245829
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۷ ۱۱:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| صبا علیزاده نوازنده موسیقی ایرانی که روز جمعه بیست و پنجم آبان ماه اولین آلبوم مستقل خود با نام «یادهای پراکنده» را منتشر کرد ساعت 20:30 روز پنجشنبه اول آذر ماه اولین کنسرت رسمی خود را با آندریاس اشپکتل هنرمند اتریشی در برج آزادی تهران برگزار خواهد کرد.

در این کنسرت که در فضای موسیقی الکترونیک و الکتروآکوستیک برگزار می شود، صبا علیزاده نوازنده کمانچه با همراهی ابزارهای موسیقی الکترونیک کنسرت متفاوتی را پیش روی مخاطبان قرار می دهد. این در حالی است که اجرای قطعاتی از آلبوم «یادهای پراکنده» بخش دیگری از کنسرت پیش رو را تشکیل می دهند.

علیزاده قبل از اولین اجرای رسمی خود در کشورمان همراه با اشپکتل در شهرهای مختلف اروپایی به اجرای برنامه پرداخته بود اما این کنسرت اولین اجرای زنده رسمی این نوازنده کمانچه بعد از انتشار اولین آلبوم مستقل خود در ایران است.

آلبوم «یادهای پراکنده» روز بیست و پنجم آبان ماه با حضور حسین علیزاده و تعدادی دیگر از هنرمندان در دسترس مخاطبان قرار گرفت. آلبوم«یادهای پراکنده» به گفته سازندگان اثر در جایی بین موسیقی الکتروآکوستیک و تجربی قرار دارد که صبا علیزاده با پیشینه هنری که از موسیقی اصیل ایرانی داشته سعی در ارائه فضای متفاوتی داشته که برگرفته از موسیقی ایرانی است.

«خونین شهر»، «رنگ ها مرا در تهران بافتند»، «مرثیه ای برای آب»، «بن بست لادن پلاک 5»، «سلام برخاک»، «رویا»، «من رو یادت موند؟»، «خاطرات پراکنده»، «تب»، «سیال» قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها