کد خبر: 246250
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۷:۵۹:۰۰
| |

مارتین گریفیتس از تصمیم انصارالله یمن استقبال کرد

نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن از تصمیم انصارالله یمن برای توقف حملات موشکی و پهپادی استقبال کرد.

مارتین گریفیتس از تصمیم انصارالله یمن استقبال کرد
کد خبر: 246250
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۷:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مارتین گریفیتس نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن از تصمیم انصارالله یمن برای توقف حملات موشکی و پهپادی ضد نیروهای ائتلاف عربی تحت سرکردگی آل سعود استقبال کرد.

در بیانیه ای که دفتر گریفیتس منتشر کرده، آمده است: اعلام توقف حملات موشکی و پهپادی از سوی انصارالله مورد استقبال است و امیدواریم که همه طرفها خویشتندار باشند که در ایجاد فضای مناسب برای گفتگو و رایزنی سهیم است.

شایان ذکر است که رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از آمادگی برای توقف شلیک موشک ها و پرواز پهپادها در راستای حمایت از صلح و از بین بردن هرگونه بهانه ائتلاف سعودی برای ادامه تجاوزات خبر داد.

محمد علی الحوثی اعلام کرد که نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن توقف شلیک موشکها و پهپادها را در راستای تقویت تلاشهای او و تقویت صلح خواستار شده است.

وی افزود: از مراجع رسمی مسئول می خواهیم شلیک موشکها و پرواز پهپادها را به منظور از بین بردن هر گونه بهانه جویی برای ادامه تجاوزات و محاصره، متوقف کنند.

محمد علی الحوثی همچنین شلیک موشک های بالستیک و حملات پهپادی را در راستای بازدارندگی در مقابل متجاوزان و تخریب زیرساخت ها عنوان کرده و تصریح کرد: اگر ائتلاف سعودی خواهان صلح است، ما آماده توقف عملیات نظامی در تمام جبهه ها هستیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها