کد خبر: 246398
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ۱۱:۲۲:۰۰
| |

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان خبر داد:

دستگیری اعضای 3 باند مسلح بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در شرق کشور

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام سه باند کلان و مسلح بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در شرق کشور خبر داد و گفت: برخورد با قاچاقچیان کلان مواد مخدر در دستور کار جدی دستگاه قضائی است.

دستگیری اعضای 3 باند مسلح بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در شرق کشور
کد خبر: 246398
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ۱۱:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام سه باند کلان و مسلح بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در شرق کشور خبر داد و گفت: برخورد با قاچاقچیان کلان مواد مخدر در دستور کار جدی دستگاه قضائی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان"عج" در اداره کل اطلاعات استان کرمان ظرف 24 ساعته گذشته سه باند کلان و بین‌المللی قاچاق مواد مخدر که محموله‌ها را پس از وارد کردن به کشور، با استفاده از خودروهای تیزرو از مرزهای شرقی کشور به استان‌های عمقی قاچاق می‌کردند، شناسایی و قبل از ترانزیت مواد مخدر به سایر نقاط کشور مورد ضربه قرار دادند.

این مقام قضائی اعلام کرد: شامگاه گذشته پس از انجام یکسری اقدامات پیچیده و منسجم اطلاعاتی از سوی افسران اطلاعاتی استان کرمان ، در سه عملیات جداگانه در شهرکرمان سه نفر از اعضای اصلی و سرباندهای کلان قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند.

دادستان کرمان عنوان کرد: در این رابطه مقادیری سلاح و مهمات جنگی از قبیل اسلحه کلاشینکف و کلت کمری و مقدار یک تن و 300 کیلوگرم تریاک کشف و سه دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

در این رابطه سیدعلی متولی، رئیس دادگاه عمومی نرماشیر نیز از کشف بیش از 300 کیلوگرم از انواع مواد مخدر طی روز گذشته توسط ماموران اداره اطلاعات شرق استان کرمان خبر داد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها