استاندار زنجان تاکید کرد؛

استفاده از توان زنان در پست‌های مدیریتی بر حسب شایسته سالاری

استاندار زنجان با تاکید بر توان نیروهای بومی هر منطقه در تصمیم گیری‌ها، گفت: اعتقاد دارم باید از ظرفیت‌های بالای بانوان شایسته و جوانان به معنای واقعی در پست‌های مدیریتی استان استفاده شود.

استفاده از توان زنان در پست‌های مدیریتی بر حسب شایسته سالاری
کد خبر: 246440
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ۱۲:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| فتح‌اله حقیقی استاندار زنجان در نشست هم اندیشی همکاران استانداری زنجان، بر ضرورت بکارگیری نیروهای شایسته و متخصص بومی استان در مناصب دولتی تاکید کرد و گفت: مسئولانی که در حوزه‌های غیرتخصصی خود فعالیت می‌کنند به منزله مدیران توریستی هستند، درحالی‌ که مدیران باید شهروند حوزه مدیریتی خود باشند و با آشنایی و اطلاع کامل از تمامی جوانب حوزه مسئولیتی خود، تصمیم‌گیری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، دریافت خروجی و نتایج مطلوب از جلسات را نشانه محورمند بودن برنامه ها دانست و افزود: باید بر اساس برنامه‌ریزی و اولویت‌گذاری‌های مناسب در تصمیم‌گیری‌ها گام برداریم.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: اکنون کشور ایران در امر "پژوهش" به عنوان یکی از ارکان 12گانه رقابت اقتصادی دنیا از جایگاه بالا و ویژه ای برخوردار است ولی تا وقتی نتواند از این رکن در کنار بقیه ارکان به تولید ثروت بپردازد نتیجه مطلوبی نخواهد گرفت.

استاندار زنجان در مورد اهداف و برنامه‌های عملیاتی خود در راستای ارتقای جایگاه و اقتدار دولت نیز اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی، پیگیری و تکمیل همه مصوبات سفر دولت به استان، تلاش در راستای توسعه و آبادانی زنجان و استفاده از توان بخش خصوصی را مورد تاکید قرار داد.

حقیقی با بیان اینکه باید به دور از کارها و گرایش‌های باندی و جناحی، به صورت هماهنگ و یکپارچه عمل کرده و حافظ ارزش‌های نظام اسلامی باشیم، افزود: در استان زنجان که به غیرت، شجاعت و مردانگی در کشور شهرت یافته، دیار غواصان دریادل و الگوی عزاداری عاشوراست، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و عموم مردم انتظار دارند مسؤولین به وعده‌های خود صادقانه عمل کنند.

وی در زمینه انتصاب خود به عنوان استاندار زنجان نیز اظهار کرد: با افتخار خدمت به مردم استان زنجان را پذیرفته‌ام و از تمام تجربه و توانم در این راه استفاده خواهم کرد.

استاندار زنجان با اشاره به تنگناها و محدودیت‌های موجود، از تلاش‌های استانداران و همکاران سابق قدردانی کرد و گفت: یقین دارم استاندار و مدیران سابق هرچه در توان داشتند برای خدمت به استان انجام داده‌اند ولی برخی محدودیت‌ها و تنگناها مانع از تحقق تمامی برنامه ها در استان شده است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها