کد خبر: 246463
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ۱۴:۰۷:۰۰
| |

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد:

تمدید پویش تهیه و توزیع 20 هزار بسته غذایی برای مادران شیرده و کم بضاعت تا شب یلدا

 رئیس سازمان امداد و نجات از تمدید پویش تهیه و توزیع 20هزار بسته غذایی برای مادران و شیرده و کم بضاعت با همکاری جمعیت هلال احمر، فروشگاه رفاه و یونیسف تا شب یلدا خبر داد. 

تمدید پویش تهیه و توزیع 20 هزار بسته غذایی برای مادران شیرده و کم بضاعت تا شب یلدا
کد خبر: 246463
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ۱۴:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| مرتضی سلیمی؛ رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به تمدید پویش تهیه و توزیع 20هزار بسته غذایی برای مادران و شیرده و کم بضاعت، اظهار کرد: این طرح برای قشر نیازمند کشور مفید باشد چرا که قرار است جمعیت هلال احمر در پویش برای مادران، بسته‌های مواد غذایی را میان مادران شیرده و کم بضاعت کشور توزیع کند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر داوطلبانه در این پویش بر اساس اهداف بشردوستانه همکاری می‌کند.

ویل پارکس نماینده یونیسف در ایران با حضور در فروشگاه رفاه گفت: این یکی از بهترین نوع همکاری میان شرکت خصوصی فروشگاه رفاه، جمعیت هلال احمر و یکی از نهاد‌های سازمان ملل یعنی یونیسف به منظور کاهش اثرات فقر در میان مادران شیرده و کم بضاعت است.

وی به دیگر همکاری‌های جمعیت هلال احمر با یونیسف اشاره کرد و افزود: پیش از این نیز همکاری خوبی با هلال احمر داشتیم و امیدواریم این طرح همانند تجربیات گذشته خوب و ارزنده باشد.

به گفته پارکس، امیدواریم با موفقیت طرح در ایران بتوانیم، پروژه‌های دیگری در سایر نقاط دنیا برای کاهش اثرات فقر اجرایی کنیم.

همچنین رسول محمدی؛ مدیر عامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه نیز در ادامه با بیان اینکه مشارکت هلال احمر و سازمان یونیسف در پویش برای مادران می‌تواند نتایج قابل توجهی داشته باشد که در دیگر کشور‌ها نیز مطلوب باشد، اظهارداشت: برای انجام این پویش برنامه مطالعاتی انجام شده و استقبال مردم از این طرح که از ابتدای آبان ماه آغاز شده، بسیار چشمگیر بوده است.

محمدی با بیان اینکه استقبال خوب مردم سبب شده مدت زمان پویش را تا شب یلدا تمدید کنیم، خاطرنشان کرد: در نظر داریم چنین پویش‌هایی را در آستانه عید نوروز هم برگزار کنیم تا اقشار کم بضاعت از مزایای آن بهره‌مند شوند.

در پویش تهیه و توزیع بسته غذایی برای مادران و شیرده و کم بضاعت، مردم می‌توانند با خرید رسیدهای، یک هزار، 2 هزار و پنج هزار تومانی از فروشگاه رفاه بسته غذایی ویژه مادران شیرده و کم بضاعت را تهیه کنند. همچنین فروشگاه رفاه متعهد است به میزان 2 برابر از رسید‌های خریداری شده را به شکل بسته غذایی تهیه و در اختیار جمعیت هلال احمر برای توزیع در میان نیازمندان قرار دهد.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها