الیاس حضرتی نماینده مجلس:

دولت دوم روحانی از دولت اول ضعیف‌تر ظاهر شد/ جهانگیری و عارف در 1400 کاندیدا می‌شوند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تا آنجایی که من خبردارم آقای عارف مصمم است در انتخابات 1400 کاندیدا شود، آقای جهانگیری قاعدتاً باید بیاید و علاوه بر این‌ها نفرات دیگری هم هستند.

دولت دوم روحانی از دولت اول ضعیف‌تر ظاهر شد/ جهانگیری و عارف در 1400 کاندیدا می‌شوند
کد خبر: 246464
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ۱۴:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی تفصیلی به وضعیت کشور و اصلاح‌طلبان پرداخته است. در ادامه مهم‌ترین بخش‌های این مصاحبه می‌آید:


*اصلاح‌طلبان نسبت به دولت گله‌مند شدند، "این گله همچنان ادامه دارد الان هم از دولت گله‌مند هستند ولی همچنان حمایت خودشان را از دولت دارند.


*بنده زمانی که مشاهده کردم اعضای فراکسیون با استیضاح وزیر اقتصاد موافق نیستند و از طرفی به دلیل اینکه بنده مصمم بودم که حتماً در جلسه استیضاح صحبت کنم، بنابراین یک سطر نامه به آقای عارف نوشتم که با توجه به اینکه فراکسیون تصمیم گرفته از وزیر حمایت کند استعفا خود را از فراکسیون امید اعلام می‌کنم و نامه استعفا خود را به آقای عارف دادم.


*بنده معتقدم دولت انگیزه، تحرک و تلاش لازم را از خودش نشان نمی‌‌دهد و تبدیل به یک دولت بی حس شده است.


*به طور مثال 4 وزیری که اخیراً به مجلس معرفی شدند و رای اعتماد هم گرفتند برخی‌شان نمی‌توانند بار سنگین وزارتخانه‌ها را به دوش بکشند و در حد دولتمرد نیستند.


*تا آنجایی که من خبردارم آقای عارف مصمم است در انتخابات 1400 کاندیدا شود، آقای جهانگیری قاعدتاً باید بیاید وعلاوه بر اینها نفرات دیگری هم هستند.


*دولت دوم روحانی از دولت اول ضعیف‌تر ظاهر شد.


*آقای روحانی با داشتن تجربه 4 ساله و مجلس همراه به نظر بنده نتوانست یک کابینه قویتر از کابینه گذشته ارائه دهد و همین طور در شعار‌هایی که در ایام انتخابات داده بود و مردم بر اساس آن شعار‌ها علاقه‌مند شده بودند که تلاش مضاعفی کنند و برای وی رأی جمع کنند، رئیس جمهور نسبت به آن شعار‌ها هم چندان نتوانست در عمل اقدامات چشمگیری تا این لحظه داشته باشد


*به دلیل ملاحظات سیاسی و منافع ملی نمی‌توان رئیس جمهور را استیضاح کرد.

*بعد از انتخابات اختیارات جهانگیری خیلی محدودتر از قبل شد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها