کد خبر: 246465
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ۱۴:۱۲:۰۰
| |

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست اعلام کرد:

همراه داشتن وسایل دفع شخصی برای محیط بانان سازمان محیط زیست الزامی است

فرمانده یگان حفاظت محیط زیستبا بیان اینکه وسایل دفاع شخصی برای محیط بانان فراهم شده است بیان کرد: همراه داشتن وسایل دفع شخصی برای محیط بانان سازمان محیط زیست الزامی است. وسایلی مثل جلیقه ضد گلوله، شوکر و گاز اشک آور در اختیار افراد قرار داده شده است.

همراه داشتن وسایل دفع شخصی برای محیط بانان سازمان محیط زیست الزامی است
کد خبر: 246465
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ۱۴:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| در نشست خبری حمایت از محیط بانان سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست درباره انتقادات به سنگین بودن جلیقه ضد گلوله محیط بانان گفت: جلیقه کارکنان ناجا 200 گرم از جلیقه محیط بانان سنگین‌تر است. جلیقه محیط بانان 7 کیلو است و جلیقه ماموران نیروی انتظامی 200 گرم از این جلیقه سنگین‌تر است و اگر بخواهیم جلیقه سبک خریداری کنیم باید برای هر جلیقه 18 میلیون هزینه کنیم.

محبت خانی در ادامه افزود: ما نمی‌گوییم که همیشه محیط بانان جلیقه را بپوشند، ولی جلیقه را حتما همراه داشته باشند و در مواقع بروز درگیری آن را بپوشند. توانستیم 1500 جلیقه بین محیط بانان تقسیم کنیم که برای هر کدام یک میلیون 500 هزینه کردیم و درست است که 3 هزار محیط بان در کشور در حال کار هستند، ولی فرماندهان محیط بانی با توجه به این که همه این 3 هزار نفر همیشه در ماموریت نیستند این جلیقه‌ها را بین افراد تقسیم کنند.

محبت خانی اظهار در ادامه با بیان اینکه وسایل دفاع شخصی برای محیط بانان فراهم شده است بیان کرد: همراه داشتن وسایل دفع شخصی برای محیط بانان سازمان محیط زیست الزامی است. وسایلی مثل شوکر و گاز اشک آور در اختیار افراد قرار داده شده است.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها