کد خبر: 246481
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ۱۴:۳۴:۰۰
| |

فروش کتاب «میشل اوباما» در روز اول رکورد زد

کتاب «شدن» نوشته «میشل اوباما» بانوی اول سابق آمریکا در اولین روز تورکتاب با فروش 725 هزار نسخه‌ای رکورد یکی از بزرگ‌ترین فروش‌های سال آمریکا را ثبت کرد.

فروش کتاب «میشل اوباما» در روز اول رکورد زد
کد خبر: 246481
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ۱۴:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| به نقل از واشنگتن تایمز، کتاب «شدن» نوشته «میشل اوباما» بانوی اول سابق آمریکا در اولین روز تورکتاب با فروش 725 هزار نسخه‌ای رکورد یکی از بزرگ‌ترین فروش‌های سال آمریکا را ثبت کرد.

انتشارات «کراون» اعلام کرد که آمار فروش کتاب میشل اوباما شامل کتاب فیزیکی، کتاب صوتی و ای‌بوک در ایالات متحده و کانادا است. کتاب «شدن» به قلم میشل اوباما روز چهارشنبه گذشته منتشر شد و همان روز تور کتاب اوباما به مقصد 12 شهر آمریکا آغاز شد.

این انتشاراتی همچنین اعلام کرد که میزان کپی نسخه‌های این کتاب از 1 میلیون و 800 هزار نسخه به 2 میلیون و 600 هزار نسخه افزایش یافته است.

این کتاب که ماجرای سفر اوباما از جنوب شیکاگو تا کاخ سفید را دربرمی‌گیرد از نظر مخاطبین مثبت و واقعی ارزیابی شده و شامل چالش‌ها و مشکلاتی‌ است که در زندگی پیش‌رویشان بوده و در نهایت به موفقیت آنها در زندگی انجامیده است.

«شدن» رکورد بزرگ‌ترین افتتاح کتاب در سال 2018 توسط کمپانی «کراون»، «پنگوئن رندوم هاوس» را به خود اختصاص داده است. البته حداقل یک عنوان کتاب دیگر از انتشارات «سایمون و شوستر» با آماری بالاتر فروش خود را آغاز کرده که کتاب «ترس: ترامپ درون کاخ سفید» اثر «باب وودوارد» است که تنها در یک روز 900 هزار نسخه از آن به فروش رسید.

کتاب «شدن» به سرعت از کتاب خاطرات دیگر بانوان اول آمریکا پیشی گرفت. در سال 2003 کتاب «تاریخچه زندگی» اثر «هیلاری کلینتون» در هفته اول فروش خود 600 هزار نسخه به فروش رساند. در آن زمان البته کتاب صوتی در سطحی بسیار محدود وجود داشت و ای‌بوک هم اصلا وجود نداشت.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها