کد خبر: 246504
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۲۹ آبان‌ماه ۱۳۹۷

کی‌روش مربی کلمبیا می‌شود؟/ بشار رسن پدیده جام ملت‌های آسیا

در ادامه لیگ ملت‌های اروپا چند دیدار برگزار شد که در حساس‌ترین بازی تیم ملی فوتبال آلمان به مصاف هلند رفت.

حجم ویدیو: 7.76M | مدت زمان ویدیو: 00:02:32 دانلود ویدیو
کد خبر: 246504
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در این دیدار ژرمن‌ها با دو گل از هلند پیش افتاد اما بازی در پایان با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا هلند به نیمه‌نهایی راه پیدا کند و آلمان با دو امتیاز قعرنشین باقی بماند و به دسته B سقوط کند.

بعدازاین تساوی یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان گفت: این تیم ضعف‌های عمده‌ای دارد اما او در این تیم شرایط بدتری را هم تجربه کرده است. هواداران آلمان هم که از نتایج تیم ملی کشورشان ناراضی هستند از فدراسیون فوتبال این کشور خواسته‌اند تا یواخیم لوو را برکنار کند. 2018 برای تیم ملی المان سال خوبی نبود. ژرمن‌ها امیدوارند با پایان این سال تیره‌روزی‌های آن‌ها هم به پایان برسد.

بشار رسن پدیده جام ملت‌های آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، در گزارشی به معرفی ستاره‌ها و بازیکنان تأثیرگذار احتمالی جام ملت‌های آسیا در سال 2019 پرداخته و بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس را زیر ذره‌بین برده است.

سایت ای اف سی نوشته: با توجه به اینکه رسن 18 ماه اخیر دوران بازیگری‌اش را در ایران سپری کرده است، در جام ملت‌های آسیا هم باید برای رویارویی با تعدادی از هم‌تیمی‌هایش در پرسپولیس که در تیم ملی ایران حضور خواهند داشت آماده باشد.

اگرچه عراق جزو مدعیان اصلی قهرمانی این دوره از جام ملت‌های آسیا نیست، اما آن‌ها درگذشته نشان داده‌اند توانایی رقم زدن اتفاقات غیرقابل‌پیش‌بینی رادارند و قهرمانی‌شان در جام ملت‌های آسیای سال 2007 که بهت قاره کهن را در پی داشت، گواه این موضوع است.

کی‌روش مربی کلمبیا می‌شود؟

روزنامه مارکا اسپانیا مدعی شده که کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران که نامش این روزها در کنار تیم‌های ملی مکزیک و مراکش مطرح می‌شود با فدراسیون کلمبیا به توافق رسیده است.

کی‌روش برای به دست گرفتن زمام هدایت تیم ملی کلمبیا ابراز تمایل کرده اما این چراغ سبز بعد از جام ملت‌های آسیا خواهد بود.

قرارداد کی روش با تیم ملی ایران بعد از جام ملت‌ها به پایان می‌رسد و به‌احتمال خیلی زیاد همکاری کی روش با فوتبال ایران بعد از 7 سال به پایان خواهد رسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها