کد خبر: 246682
|
۱۳۹۷/۰۸/۳۰ ۱۲:۳۶:۰۰
| |

رییس پلیس کشور :

امنیت در تمام استان‌های کشور به طور کامل برقرار است

رییس پلیس کشور گفت: هیچ نقطه ای در اقصی نقاط کشور نداریم که مشکل امنیتی داشته باشد.

امنیت در تمام استان‌های کشور به طور کامل برقرار است
کد خبر: 246682
|
۱۳۹۷/۰۸/۳۰ ۱۲:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار اشتری رئیس پلیس کشور در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت : در شاخص هایی که در بحث امنیت عمومی در ناجا مطرح و ارزیابی می شود، استان آذربایجان غربی یکی از امن ترین استان های کشور است. ما هیچ نقطه ای در اقصی نقاط کشور نداریم که مشکل امنیتی داشته باشد و این به برکت حضور مردم و اقتدار نیروهای مسلح و توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رئیس پلیس کشور بیان کرد:این امنیت در حال حاضر به کل منطقه نیز تسری کرده است و اگر به کشورهای منطقه نگاهی کنیم می بینیم که می خواستند این نا امنی و جنایات را به داخل کشور ما هم بکشانند اما آمریکا و هم دستانش در حیله های خودشان نیز دچار شکست شدند. بنابراین ما باید پاسدار این امنیت باشیم و امروز نیروی انتظامی افتخار می کند که پاسدار این امنیت مرز و بوم است و هر کسی که در جمهوری اسلامی ایران زندگی می کند و به حقوق دیگران تعدی نمی کند امنیتش محفوظ است.

وی افزود: نیروی انتظامی 5 هزار شهید در راه مبارزه با ورود و توزیع موادمخدر و امنیت مرز ها بعد از دفاع مقدس تقدیم نموده است که از افتخارات بسیار بزرگ ناجا است در تمام مرزها، روستا ها و شهرها برای برقراری امنیت حضور دارد. امروز نیروی انتظامی آمادگی کامل برای مقابله و رویارویی با هر توطئه دشمن را دارد که حادثه دی ماه سال گذشته نمونه ای از آن بود که با همکاری موثر مردم تمامی توطئه های دشمن خنثی گردید.

رئیس پلیس کشور افزود: امسال همچنان دشمن شکست خورده، در تلاش بود که بی ثباتی را به کشور بیارود و می گفت تابستان داغی را خواهیم داشت اما با هوشیاری مردم تمامی توطئه های آنان بر ملا شد و مراسم 13 آبان بسیار پر شکوه تر از سال های گذشته برگزار شد، چرا که نعمت امنیت یکی از نعمات بزرگ الهی است و مردم عزیز ما هوشیار بوده و 22 بهمن امسال نیز با مشتی بزرگ، به دهن دشمن خواهیم کوبید.

خون گرمی مردم این استان همیشه برای ما ثابت شده است ، از زمانی که گروهک های ضد انقلاب در منطقه حضور داشتند پایبندی به نظام و ولایت فقیه، مردمی پایه کار، دلسوز و شریفی هستند و 12 هزار شهید سند این ادعاست. امروز به برکت خون شهیدان، حضور رزمندگان اسلام و بویژه مردم عزیز، انسجام مسئولان و هدایت های مقام معظم رهبری امنیت پایدار در استان برقرار است.

سردار اشتری افزود:جا دارد از زحمات مرزبانان استان تقدیر کرد که مرزبانی استان در طول شبانه روز مجاهدانه در این مرزها زحمت می کشند و امنیت را بر قرار می کند. سردار ناصر اصلانی یک نیروی مردمی و انقلابی هستند و از اقدامات موفق او در این استان جای تشکر هست و همچنین سردار مسعود خرم نیا یکی از فرماندهان لایق، صبور، مردمی و با برنامه در کشور هستند و توفیقات خوبی در استان کردستان داشته اند که باید به مردم استان و مسئولین تبریک گفت که ایشان سکان دار امنیت این استان خواهند بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها