کد خبر: 246733
|
۱۳۹۷/۰۸/۳۰ ۱۵:۱۶:۰۰
| |

واکنش احسان قاضی‌زاده هاشمی عضو شورای نظارت بر صدا و سیما به برنامه جنجالی آشپزی

«دستپخت» به زنان توهین کرد، اخطار می‌دهیم

احسان قاضی‌زاده هاشمی، با انتقاد از اتفاق پیش‌آمده در برنامه «دستپخت» عنوان کرد که به دلایل مسائل مالی و اسپانسرینگ، برخی کارشناسان نامناسب وارد برنامه‌های تلویزیونی می‌شوند.

«دستپخت» به زنان توهین کرد، اخطار می‌دهیم
کد خبر: 246733
|
۱۳۹۷/۰۸/۳۰ ۱۵:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده فریمان در مجلس و عضو شورای نظارت بر صدا و سیما درباره ویدئویی که از برنامه «دستپخت» در فضای مجازی پخش شد و واکنش‌های مختلفی را هم در پی داشت گفت: «این ویدیو را دو روز پیش دیدم، قطعا مجموعه تولید کننده باید پاسخ بدهد و برای این رفتار کارشناسان باید پاسخگو باشند.»

او افزود: «کارشناسانی نامناسب که به دلایلی مثل اسپانسرینگ و مالی در برنامه‌ها حضور دارند، نباید به صرف این دلیل در برنامه‌ها باشند. ناظرین پخش باید در این زمینه‌ها دقت بیشتری کنند.»

قاضی‌زاده همچنین بیان کرد: «این برنامه توهین به خانم‌ها بود و ادبیاتی که در این برنامه مورد استفاده قرار گرفت با مبانی انسانی و حفظ کرامت انسان‌ها در تضاد کامل بود. در این مسابقات باید کرامت انسان‌ها حفظ شود. ما این موضوع را در شورای نظارت صدا و سیما مطرح می‌کنیم و اگر آنجا رای بیاورد به مجموعه معاونت شبکه یک اخطار خواهیم داد.»

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که هیچکس نمی‌داند مهمان را چگونه به صدا و سیما دعوت می‌کنند و اتفاق‌هایی سرشار از فریب دادن مخاطب، برنامه‌های غیر حرفه‌ای در صدا و سیما بیداد می‌کند، توضیح داد: «جنبه‌های جذب مشارکت‌ها و مسائل مالی برای صدا و سیما باعث شده یک سری افراد مختلف بدون طی شدن خیلی از مراحل، برنامه‌سازی کنند، نتیجه آن هم این آثار مخرب است. چون این اتفاق‌ها ممکن است حاشیه‌هایی را به‌وجود بیاورد، ما آن را بررسی می‌کنیم و اگر رای آورد، اخطار می‌دهیم.»

منبع:‌ خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها