کد خبر: 246821
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۰۹:۵۶:۰۰
| |

سفر جان بولتون به برزیل

جان بولتون، مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد: برای دیدار با رئیس جمهور جدید برزیل به زودی به ریودوژانیرو سفر می‌کند.

سفر جان بولتون به برزیل
کد خبر: 246821
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۰۹:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| جان بولتون، مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در صفحه توییتری خود نوشت: برای دیدار با ژایر بولسونارو، رئیس جمهوری منتخب برزیل در ریو در تاریخ 29 نوامبر هشتم آذرماه روزشماری می‌کنم. ما منافع دو جانبه بسیاری داریم و در خصوص توسعه آزادی‌ها و سعادت و رفاه در نیم‌کره غربی مذاکره خواهیم کرد.

به گزارش رویترز، بولسونارو کاپیتان پیشین ارتش برزیل پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ماه گذشته برزیل گفت: پس از تماس دوستانه با دونالد ترامپ تصمیم گرفتم تا به آمریکا سفر کنم.

همچنین ترامپ اعلام کرده که تماس تلفنی فوق‌العاده‌ای با بولسونارو برای تبریک پیروزی وی داشته و درباره‌ برنامه‌هایشان برای مذاکره در خصوص مسائل تجاری، نظامی و دیگر مسائل توییتی منتشر کرد.

بولسونارو رئیس جمهوری جناح راست برزیل هفته گذشته اعلام کرد که به خاطر وضعیت نامناسب جسمانی‌اش نمی‌تواند در نشست گروه 20 که برای تاریخ 30 نوامبر و اول دسامبر در بوئنوس آیرس برنامه‌ریزی شده، شرکت کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها